Sharon og Kong Vinters B kuld - 1 uges billeder 29/4

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
burrus

Sharon og Kong Vinters B kuld - 1 uges billeder 29/4

Indlæg af burrus » 23. apr 2010 13:17

Så fik jeg lige kigget på baby'erne og taget et par billeder  :D  
De er topfine og indtil videre ser kønsfordelingen sådan ud:

2 Saphir/Agouti Piger
1 Saphir/Agouti Dreng (Er han Agouti, er han reserveret til Anette)
1 Pearl Dreng (indtil videre reserveret til Sofie, hvis han fortsætter med at være en dreng)
4 Pearl Piger

så en kønsfordeling på 2.6, men igen, flere af dem er stadig meget usikre, så ved ikke om der reelt er flere eller færre drenge i mellem (det lader til at være hannerne, der er run på denne gang :lol: )
Jeg håber godt nok, der er flere som bliver til hanner - for der er pludselig en del, som har vist interesse for hannerne :lol:

Jeg beholder muligvis selv en pige, men hvilken har jeg ikke bestemt mig for... Det ør jeg først når de får pels...

Billede
Billede

Og så sagde Sharon godnat igen! :lol:
Billede
Senest rettet af burrus 29. apr 2010 17:17, rettet i alt 3 gange.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 23. apr 2010 14:09

er der ikke 8 unger?? forstår ikke hvorfor du køn har skrevet 6 køn  :?  men nååårhhhhh :love:  :love:  :love:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 23. apr 2010 14:18

hvor er de fine
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 23. apr 2010 16:03

liv skrev:er der ikke 8 unger?? forstår ikke hvorfor du køn har skrevet 6 køn  :?  men nååårhhhhh :love:  :love:  :love:
ssccchh  :oops:  jeg er ikke for god til at tænke i dag... der er sket alt for meget i dag, til at jeg kan tænke ordentligt  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 23. apr 2010 16:09

hihi, blot en lille fejl  :wink:

Jeg synes det ligner 3 saphir/agouti, 3 pearl agouti og 3 pearl saphir. Jeg kiggede nemlig lige på babybilleder af det tidligere kuld, og der synes jeg godt man kan se at der er en pearl agouti og en pearl saphir.

Men de er sørme fine  :oops:  :roll:

Må håbe der er nogen drenge for de andre - godt jeg lige fik mig en dreng i sidste kuld, der var jeg heldig  :D

Utroligt så hurtigt man kan se kønnene...
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 23. apr 2010 16:09

ups nu er jeg også forkert på den med tallene - jeg mente 2 pearl saphir.

liv

Indlæg af liv » 23. apr 2010 16:25

burrus skrev:
liv skrev:er der ikke 8 unger?? forstår ikke hvorfor du køn har skrevet 6 køn  :?  men nååårhhhhh :love:  :love:  :love:
ssccchh  :oops:  jeg er ikke for god til at tænke i dag... der er sket alt for meget i dag, til at jeg kan tænke ordentligt  :oops:
psst.. du har køn rettet den ene fejl  :wink: hvad med der hvor du skriver farverne  :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 23. apr 2010 16:28

Stort tillykke med det store kuld pia, hvor er du bare heldig at dine hamster er produktive  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 23. apr 2010 18:20

liv skrev:
burrus skrev:
psst.. du har køn rettet den ene fejl  :wink: hvad med der hvor du skriver farverne  :D
jeg prøver lige igen  :oops:  :lol:
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 23. apr 2010 18:22

Tine Clausen skrev:hihi, blot en lille fejl  :wink:

Jeg synes det ligner 3 saphir/agouti, 3 pearl agouti og 3 pearl saphir. Jeg kiggede nemlig lige på babybilleder af det tidligere kuld, og der synes jeg godt man kan se at der er en pearl agouti og en pearl saphir.

Men de er sørme fine  :oops:  :roll:

Må håbe der er nogen drenge for de andre - godt jeg lige fik mig en dreng i sidste kuld, der var jeg heldig  :D

Utroligt så hurtigt man kan se kønnene...
det er vist ALT for tidligt at sige endnu... de mørke har kun lige fået en anelse pigment... billedet snyder lidt pga skygger osv., så alle de jeg har sat som pearl er ganske enkelt fordi de stadig INGEN pigment har overhovedet, hvor de Agouti/Saphir blot har en anelse svag pigment...

Der går noget tid, før det kan siges med sikkerhed, hvem der er hvad i farven  :wink:
Pia B

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 25. apr 2010 09:55

Sikke skøønne "rejer" :heart:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

burrus

Indlæg af burrus » 28. apr 2010 07:05

Så er der kigget køn igen:
2 Saphir hanner
1 Saphir hun
2 Pearl Agouti hanner - Begge reserveret pt.
2 Pearl Agouti hunner
1 Pearl Saphir hun (tror jeg - hendes rygstribe er meget lysere end de andres - næsten ikke faktisk :lol: ) - Standby

Der kommer billeder her i eftermiddag igen af alle små :)
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 28. apr 2010 12:33

Hvor er det sjovt - jeg tror Sharon og Kong Vinter er blevet enige om at Agouti ikke er en farve de kan li  :lol2:  :nut

burrus

Indlæg af burrus » 29. apr 2010 17:17

Så er de blevet en uge gammel - de kære små  :lol:   De blevet til de små "bubbi bjørne"  :mrgreen:  
Totalt søde  :mrgreen:  

Billede
Billede

og til sidst en lille tumling - hun var bare for nuttet, men sådan som hun lå og tumlede rundt !njår!  
Billede
Pia B

liv

Indlæg af liv » 29. apr 2010 17:22

nååårhh jeg vil have en!!  :oops:  :oops: hvor er de bare alt for dejlige!!

Besvar