Så kom Vincent hjem :)

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
vincents-slave

Så kom Vincent hjem :)

Indlæg af vincents-slave » 24. apr 2010 13:44

Jeg har bare glædet mig og glædet mig til dagen kom hvor jeg skulle hente min underskønne Guldhamster dreng Vincent. Men havde da lige en skidt morgen... Vågnede med blærebetændelse. Jeg har en sygdom som gør at jeg får noget ret skrapt medicin, så lægevagten var ikke vitterligt tilfreds med at jeg ikke havde tid til at komme ud og ligge i weekenden, fordi jeg skulle hente min hamster :lol:  :lol:  :lol:
Tog lige et par billeder af Vincent og hans midlertidige bur.
Skal have et større bur og mangler lige at shoppen får det hjul jeg vil have hjem igen... Men indtil videre bor han altså her. Byd Vincent hjerteligt velkommen. Og TUSIND tak til Pia, fordi jeg måtte købe denne dejlige basse... Han snork sov hele vejen hjem. Buret er blevet tjekket ud (mangler lige øverste etage) og han både spiser og drikker. Her er vidunderet... Vincent ;)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Beklager at billederne er dårlige, men ville ikke forstyrre ham mere end højst nødvendigt og har kun mobil at tage billeder med :) :) Håber det går :)

Thitte

Indlæg af Thitte » 24. apr 2010 13:56

Årh en bette basse :D!

Hvor er han dejlig. Sikke en skøn forbedringen på weekenden, nu når du er syg :-)
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 24. apr 2010 15:28

Flot som altid ham Vincent! :oops:

Et super fint bur han har fået, det er nærmest ren luksus!

Håber du får det bedre :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 24. apr 2010 16:57

Dejligt at se Silvaras bror bo så super lækkert!  :wink:  :D
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

vincents-slave

Indlæg af vincents-slave » 24. apr 2010 17:08

Hvor er I bare søde :) Mange mange tak :) :) Jeg glæder mig meget til at lære ham at kende :) :) Han er sååå skøn og har jo tyvstjålet mit hjerte  :oops:  :D

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 25. apr 2010 09:53

Kan rigtig godt lide buret :thumb: Bare lækkert!
Han virker super opsøgende og nysggerig, og så er han jo smækker-lækker. :heart:  :oops:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst