H j æ l p - kats helbred forværres s:

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterMiaah

H j æ l p - kats helbred forværres s:

Indlæg af HamsterMiaah » 15. feb 2010 10:06

Hej alle :D

Udover mine fire skønne hamstere, er jeg jo også ejer af to katte, og heriblandt min skønne bladingskat, Felix.
Felix bliver 9 år til juli, så han er jo efterhånden ved at være en ældre katteveteran, det kan vi ikke løbe fra :wink:
Desværre er det sådan, at han med alderen også er begyndt at udvikle anfald :cry:
Det startede for to måneder siden.. vi fløjtede på ham i gården, og da han løb hen mod os, faldt han pludselig på siden, og skreg meget højt, som om noget gjorde ondt. Vi skyndte os selvfølgelig ned, men der var han heldigvis kommet på benene og havde det godt igen - troede vi :?
Ja, for to-tre uger efter, da han bare sad fredeligt på en stol, begyndte han igen at hyle højt og det varede i 5-10 minutters tid.. efterfølgende havde han det også okay i en periode.. for i sidste uge fik han IGEN et anfald, hvor han bare lå fredeligt, men han hylede, og han sked imens han gjorde det :cry:
Nu har vi bestilt tid til dyrlægen, men inden vi tager herned, hvad tror I der kan være galt med ham?
Vi tror at det er noget nyresten- eller noget med tarmen :?
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Bittet

Indlæg af Bittet » 15. mar 2010 12:41

Det lyder godt nok forfærdeligt. :'(
Jeg har ingen anelse om hvad det kan være, desværre.
Det er godt i skal til dyrlægen, det lyder som om han har mange smerter.
Håber det bedste for ham (:

Wampi

Indlæg af Wampi » 15. mar 2010 23:36

det er en måned siden indlægget blev lavet oprindeligt...

nogen der egentlig ved hvordan det gik med den stakkels kat?
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 25. apr 2010 11:06

Efter dyrlægebesøg mente dyrlæge der intet var galt med ham...
Vi fandt desværre aldrig ud af det for Felix blev fundet død i mandags :cry:  Dybt tragisk og unfair, men tak fordi I gav jeres bud på hvad der kunne være galt :kram:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar