Ny. Now Loving
-
-
-
-
forsinket men stort tillykke med halvårsdagenMeddie skrev:Siigne skrev:6 måneders dag med min kæreste i dag :D :D Så vi skal til Kbh og spise :D
NL: Fransk skriftlig i morgen.. og dernæst er alle skriftlige eksamener slut
NL: At jeg er foran med min engelsk disposition (som handler om Facebook)
NL: At jeg skal tilbringe pinsen med min kæreste, det skal nok blive rigtig godt
NL: 3 af mine dyr har fødselsdag i denne måned ;D Luke havde d. 7. maj (blev 2 år), Cikke har d. 22. maj (blir 1 år), og min kat Zanto har fødselsdag d. 30. maj (blir ogs' 1 år)
NL: At jeg måske skal på 4-stjernet tysk badehotel, med hele min familie, mine bedsteforældre og min fætter og kusine (og så også min moster, men hun kan bare ignoreres )
De opretter sikkert snart en gruppe - de mangler da vidst lidt indhold i livet 8-) :lol:ZannDra skrev:Hahahahahahahahahahaaaaa! DET er f*ndme for flad! Min tidligere far har meldt sig ind på facebook UDELUKKENDE for chikanere mig! Hold op mand de skal VIRKELIG se at få sig et liv de mennesker!
Blokeret, blokeret, blokeret og blokeret!
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
:lol: :lol: Det ville da slet ikk undrer mig!Siigne skrev:De opretter sikkert snart en gruppe - de mangler da vidst lidt indhold i livet 8-) :lol:ZannDra skrev:Hahahahahahahahahahaaaaa! DET er f*ndme for flad! Min tidligere far har meldt sig ind på facebook UDELUKKENDE for chikanere mig! Hold op mand de skal VIRKELIG se at få sig et liv de mennesker!
-
ZannDra skrev::lol: :lol: Det ville da slet ikk undrer mig!Siigne skrev:De opretter sikkert snart en gruppe - de mangler da vidst lidt indhold i livet 8-) :lol:ZannDra skrev:Hahahahahahahahahahaaaaa! DET er f*ndme for flad! Min tidligere far har meldt sig ind på facebook UDELUKKENDE for chikanere mig! Hold op mand de skal VIRKELIG se at få sig et liv de mennesker!
Gir dig f u l d s t æ n d i g ret i at de har da ikke noget liv
Godt du bare ignorerer dem, ingen fortjener at blive behandlet på den måde som de behandler dig på