Min første hamsterfilm :0)
Min første hamsterfilm :0)
Her mit første famlende forsøg på at lave en video af min elskede prinsesse, Mahonias Abrikos, der har fået nyt løbehjul. . . og syntes det er meeeeeget underholdende - ikke bare til at løbe i
Jeg elsker hende simpelthen så højt. . . . . . hun har et fantastisk temperament og er så fiiiin, sjov, kærlig og dejlig
Jeg elsker hende simpelthen så højt. . . . . . hun har et fantastisk temperament og er så fiiiin, sjov, kærlig og dejlig
Tak Ja det er lidt skægt at se hende i færd med at dreje hjulet Nogen gange går hun direkte ind og andre kan hun køre med det lææænge .
I andre der har guldhamstere og denne slags hjul. . . gør jeres også sådan?
Her har jeg jo fået købt to af den slags hjul. . . skal nu også have fat i et til Bamse men det kommer . . . men Vaks drejer ikke hjulet som Abrikos gør. Måske er det fordi han er en dværg og hun en guld?
I andre der har guldhamstere og denne slags hjul. . . gør jeres også sådan?
Her har jeg jo fået købt to af den slags hjul. . . skal nu også have fat i et til Bamse men det kommer . . . men Vaks drejer ikke hjulet som Abrikos gør. Måske er det fordi han er en dværg og hun en guld?
ha hun snyder lidt med motionen
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Ja lige der gør hun godt nok Jeg ved ikke om det er fordi hun syntes det er sjovt at dreje med hjulet, om det er fordi hun ikke kan bestemme sig for hvilken af hullerne hun skal kravle ind gennem. . . eller om hun tror hun kan få den godt i gang og så springe på mens den fortsætter med at køre. Heldigvis bruger hun det nu også flittigt til at løbe i. . . men en sjov ide er det hun der har fået. . . Ingen andre hvis hamster også drejer med hjulet???
-
-
Aha. . . Det er simpelthen noget der følger med fra dit opdræt! Det er da fordi det er sådan nogle intelligente hamser du får fremavlet De tænker simpelthen længere end de fleste Det er da fordi de har en plan om at få hjulet godt op i fart og så hoppe ind og dermed spare lidt på energien ved ikke at skulle knokle for at få hjulet igang . . . der er bare liiige en svaghed ved den plan. . . hvilket Abrikos ihvertfald syntes er noget skuffendeMahonia skrev:Hun er da bare for kær! Jow, hendes mor Minnie gør det også! :lol: mange af mine, både guld og dværge, har vist en ide om, at man kan løbe udenpå hjulet. :hgrin: