I går gik jeg i bad, og da jeg kom ud er min MOSTER ligepludselig kommet
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Det var ikke bare lidt komisk det var vold komisk xD Men ja gik konstant og kiggede derude i håbet om at se hende, så det var en kæmpe lettelse at fange hendekathrine8D skrev::lol2: , undskyld men det var nu lidt komisk...
![]()
Men super dejligt du fandt den lille ven! du må have været bekymret for hende?
Det er jeg ked af at høre MiaHamsterMiaah skrev:Mig og min kæreste har slået op![]()
![]()
![]()
her i går aftes...
har det forfærdeligt med det, selvom det var en beslutning vi traf sammen... i dag kan jeg bare mærke jeg stadig har følelser for den dreng, og jeg vil virkelig kæmpe for at vi måske ku få noget sammen igen, selvom jeg godt ved det er svært![]()
jeg elsker ham virkelig
![]()
Åhr, tak for medfølelsen SigneSiigne skrev:Det er jeg ked af at høre MiaHamsterMiaah skrev:Mig og min kæreste har slået op![]()
![]()
![]()
her i går aftes...
har det forfærdeligt med det, selvom det var en beslutning vi traf sammen... i dag kan jeg bare mærke jeg stadig har følelser for den dreng, og jeg vil virkelig kæmpe for at vi måske ku få noget sammen igen, selvom jeg godt ved det er svært![]()
jeg elsker ham virkelig
![]()
jeg slog selv op med min kæreste, for knap en måned siden. Det er aldrig sjovt, og det tager lang tid før man har det helt okay med det. Men måske var det for jeres eget bedste. Og ingen ved jo, hvad der kan ske mellem jer i fremtiden