Gode kvali earplugs

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterMiaah

Gode kvali earplugs

Indlæg af HamsterMiaah » 28. jun 2010 18:19

Kender I et godt holdbart mærke earplugs? Har lige haft af mærket Scullcsndy der gik i stykker efter 3 måneder :(
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 29. jun 2010 11:46

SENNHEISER! De laver utroligt gode produkter. Det er dog et meget dyrt mærke... MEN!

De kan købes på Amazon.co.uk til meeeeget billigere penge. Har selv købt mine der til lige knap 170 kr. (inkl. forsendelse) og de ville ha' kostet lige godt 600 kr i DK....

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_ ... prefix=Sen

:D

(Det britiske pund ligger på 9,08 kr.)
Senest rettet af ZenZen 29. jun 2010 11:51, rettet i alt 1 gang.

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 29. jun 2010 11:49

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_ ... heiser+cxl

Det her er dem jeg købte. De er rigtig gode, men snoren er for kort hvis man skal bruge dem til ipod eller lign. Jeg bruger dem til Bluetooth, derfor funger de til mig :D

Siigne

Re: Gode kvali earplugs

Indlæg af Siigne » 4. jul 2010 10:43

HamsterMiaah skrev:Kender I et godt holdbart mærke earplugs? Har lige haft af mærket Scullcsndy der gik i stykker efter 3 måneder :(
Er der ikke garanti på?

Jeg er ret glad for Scullcandy eller iPods egne ting :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 6. jul 2010 09:25

Nej, der er ikke garanti på :(

Startede også med Apples egne høretelefoner, som også alle gik i stykker nede ved ledningen, så slemt at de ikke engang kunne loddes /:
Har prøvet mange forskellige mærker fx Philllips, der heller ikke virkede i mere end en uge :(
Men jeg er skuffet, for jeg har kun hørt godt om Scullcandy, og betalt pænt meget for de earplugs, og jeg passer godt på mine ting og behandler dem pænt, så kan ikke forstå hvorfor de går så hurtigt i stykker.

Anyway, har købt et par earplugs af mærket Sony nu, for min far som har ret meget forstand indenfor det, mener at de er gode kvalitet.
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar