Billeder af mine nye hams Robin
Billeder af mine nye hams Robin
Igår fik jeg min smukke Robin. Han er nysgerrig og rigtig sød.
Når jeg sætter mig foran buret sidder han bare helt stille og lytter, når jeg snakker til ham. Jeg har også haft min hånd nede til ham, med en godbid i. Han prøver at tage den, men sådan lidt halvt-agtigt... :mrgreen: Han er nok lidt genert/sky stadigvæk...
Idag da jeg sad og snakkede til ham, så jeg ham gabe. Jeg har aldrig rigtigt set Elliott (min anden hamster) gabe.. Kun én gang tror jeg.
Men hvad betyder det egentlig, når en hamster gaber?
Her er lidt billeder af ham.. Han er farven sølvzobel.. smuk!
Når jeg sætter mig foran buret sidder han bare helt stille og lytter, når jeg snakker til ham. Jeg har også haft min hånd nede til ham, med en godbid i. Han prøver at tage den, men sådan lidt halvt-agtigt... :mrgreen: Han er nok lidt genert/sky stadigvæk...
Idag da jeg sad og snakkede til ham, så jeg ham gabe. Jeg har aldrig rigtigt set Elliott (min anden hamster) gabe.. Kun én gang tror jeg.
Men hvad betyder det egentlig, når en hamster gaber?
Her er lidt billeder af ham.. Han er farven sølvzobel.. smuk!
-
Jeg har læst et sted, i en af de mange bøger jeg har fået købt mig om hamster, at det er et tegn på, at den er afslappet/tryg/træt. Så hvis det passer får du sikkert snart en super glad lille hamster :)
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Iiiih
Mange tusind tak
- Jeg håber at han bliver en glad lille hamster. :mrgreen: Han er stadigvæk en lille smule tilbageholdende.. Men han flygter ikke, når jeg snakker til ham, eller sætter hånden ned til ham. Han er mere nysgerrig og lytter.
Hvornår synes I, at jeg skal tage ham op første gang? Jeg er ikke så erfaren med guldhamster, og vil ikke risikere at blive bidt
- Jeg håber at han bliver en glad lille hamster. :mrgreen: Han er stadigvæk en lille smule tilbageholdende.. Men han flygter ikke, når jeg snakker til ham, eller sætter hånden ned til ham. Han er mere nysgerrig og lytter.
Hvornår synes I, at jeg skal tage ham op første gang? Jeg er ikke så erfaren med guldhamster, og vil ikke risikere at blive bidt
-
-
hvor er han smuk
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
-
-
He he stakkels din mor, de er jo slet ikke farlige de små pus :lol:SofieLilje skrev:Tusind tak
Jeg skal forresten ikke til kbh alligevel, så min mors frygt for de små kommer ikke til livs :lol:
Jeg håndterer ham ca. 5-10 min. to gange dagligt her i starten. Er det fint?
Ja 5-10 min lyder fint her i starten :D