Jeg vil mindes om min mor orkede ikke sin sygdom længere efter de 25 år. HUn tog sit liv ved at hoppe foran et tog tæt på Tjørring d. 22 nov - 09 :'-(
Dem i vil gerne mindes om (RIP)
-
Lillejyde
Dem i vil gerne mindes om (RIP)
Gælder både mennesker og dyr
:engel2: :lys
Jeg vil mindes om min mor orkede ikke sin sygdom længere efter de 25 år. HUn tog sit liv ved at hoppe foran et tog tæt på Tjørring d. 22 nov - 09 :'-(
-
kathrine8D
Re: Dem i vil gerne mindes om (RIP)
Du har min dybeste medfølelse- det må være ganske skrækkeligtLillejyde skrev:Gælder både mennesker og dyr:engel2: :lys
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne 
-
Chagos Mutti
Jeg vil mindes min afdøde mormor.
Edith Kristensen som afgik ved døden kl. 03.10 d. 17 Januar 2010.
Hun døde af noget der startede som svamp i munden, efter en uge uden vådt eller tørt, som viste sig at skjule på en infektion i kroppen, en blodsygdom (Leukæmi) og manglende immunforsvar til at klare kampen.
- Lørdag (Igår) stoppede de al behandlingen af hende, da hendes immunforsvar var på sølle 0,08 hvor den skal være 2,0 som minimum.
- Skulle have været oppe og sige en sidste gang farvel idag mens hun levede, men blev ringet op kl. 03:19 at nu var det slut, istedet blev det til en afsked i kapellet.
Edith Kristensen som afgik ved døden kl. 03.10 d. 17 Januar 2010.
Hun døde af noget der startede som svamp i munden, efter en uge uden vådt eller tørt, som viste sig at skjule på en infektion i kroppen, en blodsygdom (Leukæmi) og manglende immunforsvar til at klare kampen.
- Lørdag (Igår) stoppede de al behandlingen af hende, da hendes immunforsvar var på sølle 0,08 hvor den skal være 2,0 som minimum.
- Skulle have været oppe og sige en sidste gang farvel idag mens hun levede, men blev ringet op kl. 03:19 at nu var det slut, istedet blev det til en afsked i kapellet.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
-
Lillejyde
Ville ønske himmelen havde en telefon så jeg kunne høre din stemme igen. Jeg tænkte på dig i dag, men det er jo ikke noget nyt. Jeg tænkte på dig i går, og dagene før det også. Jeg tænker på dig i stilhed. Alt som igen er minder og et billed i en ramme. Dit minde er hos mig for altid. Jeg har dig i mit hjerte. ♥
-
HamsterMiaah
Jeg vil gerne mindes min kære onkel, der faldt ned af en trappe, fik en blodprop i hjertet og døde øjeblikkeligt på valentinsdag sidste år
Det kom som et kæmpe chok for hele familien, men han havde haft en blodprop et par år forinden, så forstår godt hans krop ikke kunne holde til presset
R.I.P. sødeste onkel - vi er mange der savner dig <3
Så vil jeg også gerne mindes min kat, Felix, der blev fundet død mandag d. 19. april i år
Der var ingen tegn på slåskamp, og dagen inden havde han svære vejrtrækningsproblemer, så formentlig har han været død af hjertestop, og ikke lidt
Jeg vil savne dig - min barndomskatteven
<3
Så vil jeg også gerne mindes min kat, Felix, der blev fundet død mandag d. 19. april i år
Der var ingen tegn på slåskamp, og dagen inden havde han svære vejrtrækningsproblemer, så formentlig har han været død af hjertestop, og ikke lidt
Jeg vil savne dig - min barndomskatteven
<3-
HamsterMiaah
Jeg vil gerne mindes min søde vanilleprinsesse, der blev fundet død i slutningen af maj måned
Hun havde i længere tid haft problemer med øjet, hvilket havde gjort hende sky og hun kom ikke ud de sidste par uger
jeg savner dig min lilje vanille prinsesse

Hun havde i længere tid haft problemer med øjet, hvilket havde gjort hende sky og hun kom ikke ud de sidste par uger

- Vedhæftede filer
-
- IMG_3453.JPG (77.7 KiB) Vist 7719 gange
-
Trille
-
Nikoline