STORT Tillykke til markedsføringøkonom Anette Frost :thumb: :wave2: :fest2: :flowers:AnetteFrost skrev:Jeg kan nu officielt kalde mig markedsføringøkonom :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ny. Now Loving
-
TakkerMajlund skrev:STORT Tillykke til markedsføringøkonom Anette Frost :thumb: :wave2: :fest2: :flowers:AnetteFrost skrev:Jeg kan nu officielt kalde mig markedsføringøkonom :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Se det jo et rigtig godt spørgsmål. Jeg ville gerne have en Rottweiler, men den er han ikke med på. Derud over har jeg et ønske om en Islandsk Fårehund eller Shetland Sheepdog.kathrine8D skrev:Tillykke tillykke!! Hvilken race skal i så have?Loan skrev:NL: Kæresten har givet grønt lys til at finde en hundehvalp ! Yeeah ! Men først til august da den ikke skal være alene i 2 uger mens vi er på ferie, det bliver så lækkert !!!
Det 3 racer jeg har haft meget med at gøre igennem hele mit liv, har kendt 5 Rottweilere, enkelt Sheepdog og en enkelt Islandsk Fårehund, og de er bare lækre.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
NL: Ny mobil YAY!!! startede med at ønske en mobil men da økonomien er rimelig lille for tiden opgav jeg lidt at vi skulle få råd til den foreløbigt... Min "gamle" mobil er begyndt på at slukke uden grund, fjerne licenser til mine musikfiler og andre mærkelige ting og sager... Så det er ikke fordi jeg bare synes det er sjovt at få nyt jeg har brug for en ny...
Vi har så besøg af en kammerat der overhørte at jeg nævnte at min mobil drillede og han viste og fortalte så om en mobil en af hans kammerater har som er god.. den har jeg så lige erhvervet mig havde en rabatkupon til ny mobil så endte med at betale 1 kr. og få et abonnement der passer rimelig godt til det behov jeg har
Mobilen er en Nokia 3270 Classic. Ikke foldemodellen den anden.. arbejdsmobilen... og når jeg tænker på hvor mange gange den nuværende har fået flyveture/rutsjeture/vandture pga vind og vejr og klodsethed så er det nok et meget godt valg..
Vi har så besøg af en kammerat der overhørte at jeg nævnte at min mobil drillede og han viste og fortalte så om en mobil en af hans kammerater har som er god.. den har jeg så lige erhvervet mig havde en rabatkupon til ny mobil så endte med at betale 1 kr. og få et abonnement der passer rimelig godt til det behov jeg har
Mobilen er en Nokia 3270 Classic. Ikke foldemodellen den anden.. arbejdsmobilen... og når jeg tænker på hvor mange gange den nuværende har fået flyveture/rutsjeture/vandture pga vind og vejr og klodsethed så er det nok et meget godt valg..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Shetland Sheepdog kan jeg varmt anbefale.Loan skrev:Se det jo et rigtig godt spørgsmål. Jeg ville gerne have en Rottweiler, men den er han ikke med på. Derud over har jeg et ønske om en Islandsk Fårehund eller Shetland Sheepdog.kathrine8D skrev:Tillykke tillykke!! Hvilken race skal i så have?Loan skrev:NL: Kæresten har givet grønt lys til at finde en hundehvalp ! Yeeah ! Men først til august da den ikke skal være alene i 2 uger mens vi er på ferie, det bliver så lækkert !!!
Det 3 racer jeg har haft meget med at gøre igennem hele mit liv, har kendt 5 Rottweilere, enkelt Sheepdog og en enkelt Islandsk Fårehund, og de er bare lækre.
Min fætter og kusine har sådan en, og den er simpelthen så kær, og størrelsen er bare super!
NL: Navlepiercing! blir' bare ikke sjovt at fortælle det til min moar, for hun synes bestemt ikke jeg skulle have sådan en 8-)
-
Ej hvor sejt!HamsterMiaah skrev:NL: Navlepiercing! blir' bare ikke sjovt at fortælle det til min moar, for hun synes bestemt ikke jeg skulle have sådan en 8-)
Senest rettet af kathrine8D 1. aug 2010 18:51, rettet i alt 1 gang.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
Skal meget snart have en hamster .
+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
-
Har været på arbejde første gang på mit nye job og det gik godt og alle var bare flinke
+ skal have lækker lækker mad i aften.. Pandekager haha
+ skal have lækker lækker mad i aften.. Pandekager haha
+ min nye hamsterinde Musse!