Det kan du nok ikke, medmindre det også er et VISA kort Du kan måske få nogen med kombineret Dankort/VISA til at købe det for dig?my heaven skrev:men jeg har kun dankort,det ka jeg vel ikke bruge der?Betina skrev:Jeg har ikke kunnet finde den herhjemme, så jeg endte med at købe den direkte i på deres tyske onlinebutik. Selvom det er 15+ år siden jeg har brugt mit tyske, så gik det alligevel med lidt hjælp fra Google Translate - og da jeg ringede til dem talte de Engelsk Rigtig god service derfra.my heaven skrev:kan den foder platform købes her hjemme?
De har foderbrættene i to størrelser, som kan ses her: https://www.rodipet.de/index_ssl_at.htm hvis du klikker på "Rodipet Futterbar" i menuen til højre.
Ummidelbart passer den lille helt fint til min dværghamster, men jeg ville nok vælge den store, hvis jeg havde en guldhamster, da der ikke er meget plads oppe ved foderskålene.
Vær dog opmærksom på, at det bedst kan betale sig at vente til man skal bruge flere ting derfra, da fragten alene er omkring 18 Euro som minimum.