Oktoberkonkurrence!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Betina

Oktoberkonkurrence!

Indlæg af Betina » 30. sep 2010 21:29

Hej alle,

Jeg vidste ikke lige, hvilken kategori jeg skulle lægge denne under, men jeg har fået lov af bestyrelsen til at udlodde noget af alt det hamsterudstyr, som jeg har fået forærende, men jeg aldrig kommer til at bruge. Det meste er nyt eller som nyt og planen er, at jeg af og til vil lægge et billede af et stykke udstyr/legetøj/andet hamster-relateret herind, sammen med en konkurrence.

Dem, der har lyst, vil få en uge til at komme med input til konkurrencen og ugen efter er der så afstemning, så vi kan finde en vinder. Jeg håber selvfølgelig, at jeg kan komme af med noget af alt det jeg har fået gratis - forhåbentligt til nogle søde hamstre og ejere, der kan få god brug af det.

Hermed oktober-konkurrence (lidt på forkant):

Oktoberkonkurrence

Hvad skal du gøre for at vinde?
Du skal fortælle den bedste hamsterhistorie på 50-60 ord (skal være mellem 50 og 60 ord) som besvarelse på dette indlæg. Det kan både være en rigtig historie eller en opdigtet.

Hvem bestemmer vinderen?
Jeg lukker konkurrencen ca. om en uge og beder medlemmerne stemme på deres favorit. Hvis det står lige, trækker jeg lod.

Hvad kan du vinde?
I denne måned kan du vinde nedenstående trærutsjebane til din hamster. Den passer både til guld og dværg. Hullet under er nok lidt lille til en guld, men den kan sikkert få meget sjov med at klemme sig igennem :)

Hvad hvis jeg vinder?
Så sender jeg præmien til dig. Du skal derfor være indstillet på at give mig din adresse. Min eneste krav er, at du bor i Danmark.

Jeg håber, at nogle af jer har lyst til at deltage :) Her er så billedet af præmien:
Vedhæftede filer
oktober10præmie.jpg
Oktober 2010 præmie
oktober10præmie.jpg (35.08 KiB) Vist 1882 gange

Betina

Indlæg af Betina » 8. okt 2010 08:15

Hej igen

Det ser ikke ud til, at der er den store interesse, så jeg dropper ideen igen med konkurrencerne. Jeg finder nok en anden måde at komme af med alle mine overskydende ting på :)

Mvh.
Betina

websol

Indlæg af websol » 8. okt 2010 12:17

:wink: knuser herfra
Billede

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 13. okt 2010 18:59

Ej, øv! Det var ellers en god ide.  :(
Har bare ikke været aktiv længe så har ikke lige nået at se det. :wink:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst