computerspil (World of Warcraft)
computerspil (World of Warcraft)
Er der nogen af jer der spiller det ? Jeg er bare nysgerrig
-
ja jeg gør
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Jeg har gjort og var vild med det! :lol2:
men nu er det nok 4-5 år siden jeg har spillet det..
vil faktisk gerne prøve igen men det var hos en veninde jeg plejede at spille hos, og hun gider ikke spille
men nu er det nok 4-5 år siden jeg har spillet det..
vil faktisk gerne prøve igen men det var hos en veninde jeg plejede at spille hos, og hun gider ikke spille
+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
jeg er nok lidt gammelsur-agitig på det område...
Synes at de klasser der startede med at være racebestemte skulle forblive det...
Tauren paladin hænger bare ikke sammen...
Synes det er blevet et helt nyt spil jeg skal lære fuldkommen forfra efter den nye udvidelse...
Allerede nu er manden og jeg startet forfra i et håb om at kunne overskue de sidste ændringer når udvidelsen rammer...
Er på et par forskellige Europæiske servere- dog kun de engelsk-talende.
Oftest:
Bronze Dragonflight
Lightbringer
Characthernavne skriver jeg ikke i offentlige forums for at mindske risikoen for hack m.v. (er altid forsigtig med hvilke info's jeg videregiver)...
Send en PB hvis du er på et af disse realms og så får du min email så vi kan blive realtime-friends og chatte på tværs af realms og spil...
Starcraft 2 spillere kan også skrive sammen med dem i WoW grundet Battle.net - Me HAPPY
Synes at de klasser der startede med at være racebestemte skulle forblive det...
Tauren paladin hænger bare ikke sammen...
Synes det er blevet et helt nyt spil jeg skal lære fuldkommen forfra efter den nye udvidelse...
Allerede nu er manden og jeg startet forfra i et håb om at kunne overskue de sidste ændringer når udvidelsen rammer...
Er på et par forskellige Europæiske servere- dog kun de engelsk-talende.
Oftest:
Bronze Dragonflight
Lightbringer
Characthernavne skriver jeg ikke i offentlige forums for at mindske risikoen for hack m.v. (er altid forsigtig med hvilke info's jeg videregiver)...
Send en PB hvis du er på et af disse realms og så får du min email så vi kan blive realtime-friends og chatte på tværs af realms og spil...
Starcraft 2 spillere kan også skrive sammen med dem i WoW grundet Battle.net - Me HAPPY
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11