sover meget
Så tror jeg det er alderen der trykker Min dværg rundede 1 år i oktober og jeg kan bestemt mærke han sover mere end da han var "ung". Måske er det en ide lige at få kontakt med ham mindst en gang om dagen - så du ved hvordan det står til - at der ikke er sygdom eller lignende + give ham lidt guf og en snak (væk evt. hamsen kort før din sengetid så I lige får hilst på hinanden hver dag). . . men du må nok indstille dig på at hamsen er ved at være mæt af dage og der ikke er så længe endnu. . . de bliver jo desværre ikke så gamle de små guldklumper
-
sådan har min set ud i mine 4 mdr med ham.. en rigtig gammel mand, man derfor er de dejlige aligevel ikke..
jeg fik en 2 år gammel skallet guldhamster dreng ind her og han er blevet rigtig fin, har fået rigtig fint, men tynd pels.., men altså gammel at se på.. du kan se hvad jeg mener i andre bilder jeg har lagt herinde af pjusketingen..
håber alt går godt for din gamle dreng..
jeg fik en 2 år gammel skallet guldhamster dreng ind her og han er blevet rigtig fin, har fået rigtig fint, men tynd pels.., men altså gammel at se på.. du kan se hvad jeg mener i andre bilder jeg har lagt herinde af pjusketingen..
håber alt går godt for din gamle dreng..