Hej alle sammen
Hvilket foder bruger i til jeres guldhamste?
Hvilket foder?
Hvilket foder?
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.
Hamster Crispy. Det kan købes på www.lux-shoppen.dk. Det er anbefalet af avlere, og er ikke ret dyrt. Ellers har jeg brugt "Emotion" fra Vitakraft. En del dyrere, men skulle også være godt.
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
-
jeg bruger det fra Best Friends der kan købes i supermarkedet i en stor pose på 2 kg (eller 2.5 kg kan ikke huske det og har pt ikke posen fra det)
Mine hamstere får en gang imellem godbidder fra vores mad, men ikke hver dag og det er altid meget små bidder.
Plejer at have hundekiks fra den lokale dyrehandler som noget de får et par stykker af ved burskift. hos vores dyrehandler her i byen kan man blande en rimelig stor pose for 20 kr med alt muligt hundekiks, og indtil videre har alle hamsterne været glade for det.
Mine hamstere får en gang imellem godbidder fra vores mad, men ikke hver dag og det er altid meget små bidder.
Plejer at have hundekiks fra den lokale dyrehandler som noget de får et par stykker af ved burskift. hos vores dyrehandler her i byen kan man blande en rimelig stor pose for 20 kr med alt muligt hundekiks, og indtil videre har alle hamsterne været glade for det.
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11