En lille skør episode :-)
En lille skør episode :-)
Jeg havde min bette hamster med hjemme ved mine forældre et par uger hen over jul og nytår. Så boede hun i et lille bur, jeg har til at stå hjemme ved dem. Der er et grønt hjul, som hun elskede at sove i! Hun satte sig som på billedet og sov - nærmest på numsen og så var alle poterne samlet på maven :D
En dag sad hun længere ude mod kanten af hjulet, og da stod min søster, min far og jeg og kiggede lidt på hende. Pludselig væltede hun bare forover i søvne og slog nærmest en kolbøtte på vej ned så hun landede i bunden af buret på ryggen - og sov videre! :D Det så bare så sjovt ud, da hun faldt ud og bare lå der på ryggen og boblede videre. Efter en 15 sekunder vågnede hun og gik ind i sit hus. Ville sådan ønske, jeg havde filmet det ;b
De er lidt pudsige sådan nogle små nogen :D
En dag sad hun længere ude mod kanten af hjulet, og da stod min søster, min far og jeg og kiggede lidt på hende. Pludselig væltede hun bare forover i søvne og slog nærmest en kolbøtte på vej ned så hun landede i bunden af buret på ryggen - og sov videre! :D Det så bare så sjovt ud, da hun faldt ud og bare lå der på ryggen og boblede videre. Efter en 15 sekunder vågnede hun og gik ind i sit hus. Ville sådan ønske, jeg havde filmet det ;b
De er lidt pudsige sådan nogle små nogen :D
- Vedhæftede filer
-
- IMG20101222_008.jpg (29.13 KiB) Vist 4124 gange
-
-
-