Hej
Er der nogen der kender noget til dette strøelse? Og kan anbefale det? Da der står det giver beskæftigelse i buret.
http://shop.petworld.dk/product/bundstr ... d.aspx#top
Strøelse
-
-
Bundstrøelse..
.. Hejj Nougat..
.. Jeg kender godt det bundstrøelse som du snakker om.. Jeg har bruger det til min søn's Angora kanin, da vi havde den, og det var rigtigt godt - han troer han var vild i skoven når jeg brugte det :D .. Det ligner skovbund som Lykke siger.. træstykkerne er store og ligner lidt grovhakket grene/træer/bark..
.. Og med dét jeg har lært på meget kort tid om hamster (vi har 2 og 9 unger), så vil de måske synes det er sjovere end spåner.. ¿? .. :o :lol: .. Men du skal prøve det selv og se hvad du synes..
.. Regards Angel. ..
.. Jeg kender godt det bundstrøelse som du snakker om.. Jeg har bruger det til min søn's Angora kanin, da vi havde den, og det var rigtigt godt - han troer han var vild i skoven når jeg brugte det :D .. Det ligner skovbund som Lykke siger.. træstykkerne er store og ligner lidt grovhakket grene/træer/bark..
.. Og med dét jeg har lært på meget kort tid om hamster (vi har 2 og 9 unger), så vil de måske synes det er sjovere end spåner.. ¿? .. :o :lol: .. Men du skal prøve det selv og se hvad du synes..
.. Regards Angel. ..
Angelheart. Love Always Hopes -> Mom to a son at 15, Alba - Maine Coon girl, Amy and Peter - adopted unwanted Golden Hamsters.. Where there's a heart, there's a home
Re: Bundstrøelse..
Okay. Mange tak for tilbagemeldingenAngelheart. skrev:.. Hejj Nougat..
.. Regards Angel. ..
Det tror jeg da helt klart jeg vil prøve så
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3