hjælp har et problem
hjælp har et problem
hvis der er en fra familien der har alagi over for gnavere kan man så stadig væk have en hamster på sit værelse for jeg har altid drømt om at få en hamster :afro:
-
-
Det er synd både for dig selv og for hamstret hvis du skal skille dig af med den lille størrelse efter kun et par dage, hvis det viser sig at din bror ikke kan tåle hamstre inde på dit værelse. Så jeg synes også det er en god ide, hvis du 'låner' et hamster en uges tid og ser hvordan det går. Det værste der kan ske er at du finder ud af at du ikke kan have hamster, men så har du i hvert fald haft en lille besøgsven i en uge
-
jeg ved ikke hvad der er galt med den
min hamster er begyndt at sove som om at den var døende og når jeg kikker til den banker den hjerte meget hår så jeg ved ikke om der er noget galt med den
ejer af 2 hyperaktive roborowskier
Re: jeg ved ikke hvad der er galt med den
Jeg kan ikke vurdere om der er noget galt ud fra det du skriver, men hvis en hamster er tæt på at dø, kan man ofte ikke gøre noget ved det.speed hamster skrev:min hamster er begyndt at sove som om at den var døende og når jeg kikker til den banker den hjerte meget hår så jeg ved ikke om der er noget galt med den
Hvis man kan gøre noget, så er det dyrlægen, der skal hjælpe, så mit bedste råd til dig er at ringe til dyrlægen og høre om de tror de kan gøre noget.
-
Re: jeg ved ikke hvad der er galt med den
den har fået det fint jeg tror bare at hun streser når jeg skifter hendes bur
ejer af 2 hyperaktive roborowskier