Hjælp

Beskrivelse mangler
Låst
Gold-Juicy

Hjælp

Indlæg af Gold-Juicy » 31. mar 2011 17:49

Hej alle..

Jeg har idag fået en guldhamster med bur og dets tilbehør
der var vat, men det har jeg smidt ud da det kan skade min lille fyr..(har nemlig læst jeres indlæg på forum)

billedet af buret:
http://shop.petworld.dk/product/hamster ... n.aspx#top

Er carefresh pet bedding godt produkt? til en ung guldhamster (1 måned)
Min lille fyr spiser ikke er det normalt?
Han sover heller ikke i sin seng/hus er det også normalt?

Lykke

Indlæg af Lykke » 31. mar 2011 17:54

De sover helt hvor de vil - det er normalt.

En hamster skal spise (ellers er den som regel syg), men hvor længe har du haft ham og sidder du og kigger på ham 24 timer i døgnet?
Meget af maden lægger de i et forrådskammer og spiser når de har lyst. Giv ham evt. en bestemt mængde eller noget hvor du så kan se om der forsvinder noget. Et stykke agurk er godt til at se tandmærker  :wink: men hvis han ikke har fået grønt før, må han kun få meget lidt, da pludselige mængder grønt kan give diarre.

Kan ikke udtale mig om carefresh.

Gold-Juicy

Indlæg af Gold-Juicy » 31. mar 2011 18:00

Kære Lykke

mange tak for dit svar, jeg fik ham idag har siddet og kigget indtil han sov han virkede meget nysgerrig :oops: ..

Pauline

Indlæg af Pauline » 1. apr 2011 06:11

Jeg bruger carefresh og det virker rigtig godt! Det syger godt til sig og det lygter ikke;)
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

Lykke

Indlæg af Lykke » 1. apr 2011 07:24

Når han er så ny, skal han jo også lige lære alle burets kroge at kende. Og de spiser jo ikke hele tiden  :)

Gold-Juicy

Indlæg af Gold-Juicy » 2. apr 2011 00:34

Mange tusind tak for jeres tilbage melding..

han er begyndt med at bruge hans lille hus og han er også begyndt med at spise yaaay  :D

Undre mig over hans løbehjul han bruger den ikke, men han hopper på den han ved at den er det, er det normalt ? :oops:  undskyld med de mange spørgsmål...

Lykke

Indlæg af Lykke » 2. apr 2011 09:04

Er hjulet stort nok? Det skal være mindst 20cm i diameter til en guldhamster.

speed hamster

Re: Hjælp

Indlæg af speed hamster » 10. apr 2011 17:07

[quote="Gold-Juicy"]Hej alle..

Jeg har idag fået en guldhamster med bur og dets tilbehør
der var vat, men det har jeg smidt ud da det kan skade min lille fyr..(har nemlig læst jeres indlæg på forum)

billedet af buret:
http://shop.petworld.dk/product/hamster ... n.aspx#top

Er carefresh pet bedding godt produkt? til en ung guldhamster (1 måned)
Min lille fyr spiser ikke er det normalt?
Han sover heller ikke i sin seng/hus er det også normalt?[/quote] alstå det kan ligsågodt værre at den sover om natten men at den ikke spiser skal du undersøge lidt mere om. find ud af hvor meget mad du gav den det tidspunkt og se om der er mindre 2 dage efter hvis maden ikke er blvt rørt kan det være at den er syg eller ikke kan lide foderet prøv med lidt agurk menge hamstere elsker agurk men heller ikke får meget :hwink:
ejer af 2 hyperaktive roborowskier

Låst