Jeg bor i Århus
Køb af akvarie
-
Sumi
Køb af akvarie
Er der nogen her der ved hvor man kan købe et billigt akvarium, gerne på nettet eller omkring hvor jeg bor. 
Jeg bor i Århus
Jeg bor i Århus
Det kommer an på hvor stort du vil have. Der er rigtig mange i 60*30*30 til et par hundred. Og så springer den til de 100*lidt forskelligt Der så kommer op på de omkring 5 hundred og op.Sumi skrev:Ja, synes ikke rigtigt der var noget ..
Der er få der er de der 80*40*40 eller 30 men de er meget dyre for deres størelse/stand synes jeg.
Som du kan høre leder jeg selv.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Tror ofte det er fordi det er akvarier, som kan bruges til fisk - altså, som ikke er defekte, og utætte. Og det er klart de koster så meget mere.
Så hvis du kan finde et defekt, som jo ingen betydning har for dig, tror jeg det bliver meget, meget billigere.
Så hvis du kan finde et defekt, som jo ingen betydning har for dig, tror jeg det bliver meget, meget billigere.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
-
malthesmor
Re: Køb af akvarie
Vi har et 128l med stål bund malet sort, med tilhørende bord :) , hvad skal du bruge det til ?Sumi skrev:Er der nogen her der ved hvor man kan købe et billigt akvarium, gerne på nettet eller omkring hvor jeg bor.
Jeg bor i Århus
Bor i silkeborg
-
Lillejyde
-
malthesmor