Hej igen
Det lyder da sjovt med Ressiciv Dappled...
Begge unger har blis ned til det hvide på ryggen og er helt symetriske på begge sider. De har også en lille smule farve bagtil og på halen, men ikke meget. Den brune har fået en mørk plet på sit ene øre. Ved ikke om det hjælper? Jeg vil ta nogle flere bilder og ligge ind. Jeg får også nogle flere af faren af min veninde. Hendes hun har også lige fået et kuld. Og det ser ud som om der også er en Ressiciv Dappled der. Hendes hun er også fra Lykke.
Ang bilderne, så kan jeg ikke forstå de vender forkert her inde? Hvis jeg vender dem først, så vender de forkert???
Hvilken farve er mine unger?
Hej igen og tak fordi i gider hjælpe med mine hamsterunger.
Nu har jeg taget lidt flere bilder af ungerne fra flere vinkler.. De er utrolige søde begge to. Den jeg tror er sølvgrå ser ud som om han bliver langhåret. Han er ved at blive pjusket. Men den anden har en fin kort pels.
Syntes det er lidt sjovt at jeg har fået så "fine" unger. Det må være begynder held
Igen mange tak for hjælpen
ps Jeg kan ikke forstå at bilderne igen vender forkert?? De vender rigtigt på min computer. Og jeg kan ikke finde hvor jeg kan vende dem her. Beklager :?
Nu har jeg taget lidt flere bilder af ungerne fra flere vinkler.. De er utrolige søde begge to. Den jeg tror er sølvgrå ser ud som om han bliver langhåret. Han er ved at blive pjusket. Men den anden har en fin kort pels.
Syntes det er lidt sjovt at jeg har fået så "fine" unger. Det må være begynder held
Igen mange tak for hjælpen
ps Jeg kan ikke forstå at bilderne igen vender forkert?? De vender rigtigt på min computer. Og jeg kan ikke finde hvor jeg kan vende dem her. Beklager :?
- Vedhæftede filer
-
- foto-29.jpg (84.36 KiB) Vist 2974 gange
-
- foto-27.jpg (85.76 KiB) Vist 2974 gange
-
- foto-31.jpg (91.83 KiB) Vist 2974 gange
-
- foto-28.jpg (84.8 KiB) Vist 2974 gange
Når du tager billeder på højkandt er der nogle kameraer som gemmer informationen i billedfilen og fortæller computeren at billedet ligger ned. Når du så ser på billedet på et af dine billed fremvisere. (ofte windows eller picasa eller noget i den stil) så viser den dig billedet som står op og det ser rigtigt ud der.
Hvis du går ind i fil mappen med billederne og får den til at vise store ikoner så kan du se hvilke som ikke vender rightigt og du kan bare højreklikke på billederne og rotere dem.
Kim
Hvis du går ind i fil mappen med billederne og får den til at vise store ikoner så kan du se hvilke som ikke vender rightigt og du kan bare højreklikke på billederne og rotere dem.
Kim
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Hej KimMWWHamster skrev:Når du tager billeder på højkandt er der nogle kameraer som gemmer informationen i billedfilen og fortæller computeren at billedet ligger ned. Når du så ser på billedet på et af dine billed fremvisere. (ofte windows eller picasa eller noget i den stil) så viser den dig billedet som står op og det ser rigtigt ud der.
Kim
Tak for hjælpen. De er taget med min Iphone og jeg kan ikke vende dem på min computer
Jeg må finde et andet kamera.
Mvh Lotte
Du burde stadigvæk kunne overføre billederne til din computer og så rotere dem der. Det gør min kone med sin Ipod.
Kim
Kim
http://www.mywinterwhitehamster.com
-
Nu vil jeg lige prøve igen. Denne gang med bilder fra min venninde.
Pjuske er hendes han :) Er han også RD? Har prøvet at finde noget på nettet om dem, men der er ikke meget at finde. Men ud fra hvad jeg har læst og de bilder jeg har set, så burde han være det.. Hans hvide blis kan godt være svær at se pga han lange pels.
Har også lagt et bilde på af en af ungerne fra min vennindes kuld. Der er to fra det kuld, som også ligner RD :lol:
Pjuske er hendes han :) Er han også RD? Har prøvet at finde noget på nettet om dem, men der er ikke meget at finde. Men ud fra hvad jeg har læst og de bilder jeg har set, så burde han være det.. Hans hvide blis kan godt være svær at se pga han lange pels.
Har også lagt et bilde på af en af ungerne fra min vennindes kuld. Der er to fra det kuld, som også ligner RD :lol:
- Vedhæftede filer
-
- foto-34.jpg (189.26 KiB) Vist 2948 gange
-
- foto-33.jpg (192.54 KiB) Vist 2948 gange
-
- foto-35.jpg (223.3 KiB) Vist 2948 gange
-
- foto-36.jpg (215.71 KiB) Vist 2948 gange
Ja, tror også flere af dem er langhåret. Jeg venter i spænding 8-)malthesmor skrev:Ja jeg vil stadig mene at de "mystiske" unger er ressisiv dappled :D
Billederne burde også kunne vendes på din tlf inden du overfører dem til computeren,der er et redigerings program på din tlf, det burde der være
Flere af ungerne er langhåret :D hvor gamle er det nu de er ?
De er 4 uger på mandag. :)