har også et guldhamster der virkelig giver den gas med tremmebidning både i tremmerne, mens også i hans lille ekstra kuppel, som efterhånden er gnavet i smadder.
Det er så frustrerende fordi alt bliver gnavet i stykker og at jeg ved han kun gør det for min opmærksomhed. hans bur er nemlig fyldt med alt muligt godt at gnave i osv, og alt hans tremmebidning står kun på mens jeg er i stuen, lige så snart jeg gør ud og slukker lyset så stopper han helt . Tager ham tit ud og hygger med ham og det vil han så gerne hele tiden og derfor bider han fordi han ved jeg bliver irriteret og giver ham mere opmærksomhed. og han kan sagtens regne ud hvornår jeg er i stuen:P
men har fundet ud af at det hjælper at han bare får lov at løbe rundt i en hamsterbold i huset i længere tid:)
det er virkelig guld værd så kan jeg høre hvor han er hele tiden og han får brugt noget energi og han elsker det!
han har været stukket af et par gange og efterfølgende når han igen er blevet fanget, har han fyldt kinderne med alt med der nu var i hans forråd og bare siddet ved indgangen og ventet. det ser lidt sjovt ud at han sidder der og tror han skal ud igen til sit nye sted
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
men vil klart anbefale hamsterbolden hvis du har prøvet alt det andet (med aktivitetsting, gnave grene mm.), min elsker den!