Min nye og første guldhamster, Lykke's Roseline
ah...
I kan også prøve med en lille pensel eller to. Man kan starte med én og prøve at få lov til at ae med den bløde ende. Derefter kan man prøve at få lov at røre med den hårde ende - og så kan man bruge to for at lære hamsteren, at der kan ske mere end én ting.
Så bider den efter penslen, ikke fingeren
Håber det gav mening :lol:
I kan også prøve med en lille pensel eller to. Man kan starte med én og prøve at få lov til at ae med den bløde ende. Derefter kan man prøve at få lov at røre med den hårde ende - og så kan man bruge to for at lære hamsteren, at der kan ske mere end én ting.
Så bider den efter penslen, ikke fingeren
Håber det gav mening :lol:
Lykke skrev:Hun er blevet håndteret siden dag 1.Janneha skrev:Hvordan i alverden får I dem så tamme ?? At de sidder musestille i hånden og spiser ??
Og hvad er det blå i bunden af buret ??
Men sød det er den at se på. Sådan vil vi også kunne sidde med Perle og Pingvin
Og mine unger bliver generelt ret tamme.
Men de sidder som regel stille, hvis de er sultne/ har lyst til at spise det man giver dem :lol:
Jeg kan ikke huske hvad den type strøelse hedder - ved det fås i flere
varianter og er blevet meget populært.
Det hedder Carefresh
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220
Medlemsnummer 220
Lige nogle nye billeder
- Vedhæftede filer
-
- nikon pics 016.JPG (76.83 KiB) Vist 4282 gange
-
- nikon pics 082.JPG (93.5 KiB) Vist 4282 gange
-
- sikke nogle lækre godbidder
- nikon pics 025.JPG (77.2 KiB) Vist 4282 gange
-
- Hej alle sammen
- nikon pics 052.JPG (67.79 KiB) Vist 4282 gange
-
- Dejligt med lidt tremme klatring
- nikon pics 051.JPG (97.69 KiB) Vist 4282 gange
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.