Forslag

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Låst
Wampi

Forslag

Indlæg af Wampi » 3. jul 2011 14:50

Jeg har et par "små" forslag til foreningen.

Først mht. forummet: Hvad med at man lavede en informationstråd alla den med hvad man må skrive om med alle de informationer der står i trådene så det blev samlet med de ting man kunne stå indefor?

F.eks. mht burstørrelse, strøelse, madmængde osv som er noget der efterhånden er MANGE nye tråde omkring... så fik man samlet informationerne et sted hvor alle de nye kunne få svar med det samme uden at skulle bladre igennem 10-12 sider indlæg for at se om de fandt et svar?

Dernæst tænkte jeg på om foreningen kunne lave en form for kampagne med en artikel i f.eks. EB eller BT ang. deres officielle holdning og gode råd vedr. køb af hamstere? så fik man også spredt budskabet om at der findes en forening og hvad foreningens arbejde går ud på m.v.... Har allerede overvejet et hovedemne og titel til en artikel: "Dansk Hamster Forening trætte af dyrehandleres selvopdigtede navne" blot et eksempel på et sted hvor der stadig er STOR uvidenhed omkring hamsterne...
ved desværre ikke hvad det vil koste at få sat en artikel ind eller om det overhovedet er muligt men blot et forslag...

jeg prøver selv alle steder jeg sidder med forums osv hvis der er nogen der nævner noget som helst i nærheden af hamstere så bliver Dansk hamsterforenings hjemmeside nævnt... desværre er jeg ikke så socialt anlagt så det er meget få der hører om det gennem mig...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Joy

Indlæg af Joy » 3. jul 2011 17:07

Man kunne også lave nogle fede folder som vi forskellige kunne sætte hvor man må jeg har tre steder hvor der må komme foldere op på hylderne hvor de bare står til de er opbrugt og så kan man jo sætte nogle flere.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Kim

Indlæg af Kim » 3. jul 2011 17:10

Det er nogle gode ideer som bestemt er værd at arbejde med.

Hvad angår folderen så kan man finde et dokument af den på hjemmesiden i bunden af forsiden. Man er velkommen til at printe den ud og dele den ud.
Vi arbejder for tiden på at friske layoutet lidt op på vores materiale og hjemmeside så det kommer nok til at se lidt anderledes ud efter sommerferien.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Låst