Spiser køkkenrulle
Spiser køkkenrulle
Hej min guldhamster gør noget der ligner at hun spiser sit rede køkkenrulle. Men jeg er i tvivl om hun kan tåle det jeg kan nemlig ikke se om det bare er for at flytte det eller om hun reelt spiser det. Er der nogen der ved om hun gør det ene eller det andet og er der nogens hamstere der gør det samme.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Som regel tager de det bare ind i deres kindposer og tygger på det for at det skal blive godt som redemateriale. Så flytter det det til deres rede og bruger det der.
Jeg tror ikke at den spiser det. Men det kan være en god ide at sørge for at man ikke lægger toiletrullen sammen med deres mad. For hvis det lugter/smager af maden kan det jo godt være at de faktisk spiser det.
Jeg tror ikke at den spiser det. Men det kan være en god ide at sørge for at man ikke lægger toiletrullen sammen med deres mad. For hvis det lugter/smager af maden kan det jo godt være at de faktisk spiser det.
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
hvis den endelig spiste en lille smule af det så er både køkkenrulle og toiletpapir utrolig letopløselig så den vil ikke tage skade af det så længe det ikke er dens hovedkost...
prøv selv at dryppe vand på køkkenrulle f.eks. se hvor lidt der skal til for at det begynder at gå i stykker/blive opløst...
prøv selv at dryppe vand på køkkenrulle f.eks. se hvor lidt der skal til for at det begynder at gå i stykker/blive opløst...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Det er netop en af grundene til at vi bruger toilet papir i stedet for. Da det ikke er farligt for vores små pus.
http://www.mywinterwhitehamster.com