KÆMPE STORT Tillykke med det hele lyder dejligt at det går den rigtige vej for dig igendarkangel87 skrev:NL: et vægttab på 4,5 kg siden 27. juni har siden 27. juni ikke drukket en eneste sodavand, på trods af jeg før var afhængig af cola
NL2: at det ikke er så hårdt at tage kemi b på gsk som jeg frygtede
NL3: har det bare fantastisk for tiden, ingen tydelige tegn på depression mere så fedt
Ny. Now Loving
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
NL: Nyder livet i min nye lejlighed sammen med min mand, det er dejligt at have sit eget sted og kunne forkæle min kære mand igen, efter at vi har boet midlertidig hos mine forældre på 8 kvm. i et halvt år.
Livet er dejligt og jeg elsker at være nygift og bo i en dejlig lejlighed. Hvad mere kan man ønske sig?!
Livet er dejligt og jeg elsker at være nygift og bo i en dejlig lejlighed. Hvad mere kan man ønske sig?!
-
-
Tillykke med at du er optaget. Det bliver da super dejligt for digdarkangel87 skrev:NL bigtime: Har haft den mest fantastisk weekend med de mest fantastiske mennesker ever. 7 live koncerter på 2 dage og så bytur oven i yes sir.
NL2 bigtime: er blevet optaget på miljø og ressource manegement på universitetet i esbjerg
-
Tillykke. Jeg håber i får en dejlig dag og nyder hinandens sammenvær :hearts2ZenZen skrev:3 års bryllupsdag i dag! :hearts2 :mrgreen:
Senest rettet af mosegaardmortensen89 8. aug 2011 19:55, rettet i alt 1 gang.
-
NL: dejlige nye skolekammerater, vi er et dejligt lille hold på 11 personer, så vi snakker alle sammen sammen og man kender navnene på dem alle.
NL2: har mødt en fantastisk sød fyr, som bare er sød, kærlig og støttende overfor mig og holder af mig som jeg er.
NL3: Mit liv er bare fantastisk for tiden, bilen er solgt så økonomien giver bedre overskud, så alting er bare blevet lettere og dejligere, ingen stress ud over meget få gange.
NL2: har mødt en fantastisk sød fyr, som bare er sød, kærlig og støttende overfor mig og holder af mig som jeg er.
NL3: Mit liv er bare fantastisk for tiden, bilen er solgt så økonomien giver bedre overskud, så alting er bare blevet lettere og dejligere, ingen stress ud over meget få gange.
NL: vores dejlie søn... Erik født 19-09-11.. vejede 3070g og var 52 cm lang...
Allerede nu 10 dage er han vokset og blevet mere aktiv og allerede ved at kunne holde sit hovede helt selv og ser ud til at nyde at øve sig i at kravle og være aktiv...
Mangler stadig lige helt at få styr på en rytme med natten men det går bedre og bedre for hver dag...
både han og vi lærer nye ting hver eneste dag...
Allerede nu 10 dage er han vokset og blevet mere aktiv og allerede ved at kunne holde sit hovede helt selv og ser ud til at nyde at øve sig i at kravle og være aktiv...
Mangler stadig lige helt at få styr på en rytme med natten men det går bedre og bedre for hver dag...
både han og vi lærer nye ting hver eneste dag...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11