Care Fresh - ser ud som om hamsteren spiser det
Care Fresh - ser ud som om hamsteren spiser det
I går købte jeg en stor pakke Care Fresh, for at hamsteren kunne have noget blødt materiale, at lave en sovehule af i sit hus. Han gnaver dog helt vildt i det, og jeg kan ikke helt gennemskue, om han bare gnaver det i små stykker til hulen, eller om han rent faktisk spiser det :scratch:. Det ligner mest at det bliver "flået", men er det almindelig adfærd, eller skal jeg mon tage det fra ham igen?
Du tror ikke bare han samler sammen til hans hule? :roll:
Og hvis han skulle finde på at spise noget af det, tror jeg ikke det er farligt for dem. Det er et produkt fra USA og de tjekker, tester og afprøver ALT for ikke at kunne få nogen på nakken bagefter
Det er selvfølgelig en god ide at holde øje med ham, men han undersøger det nok bare fordi det nyt... :hlaugh:
Og hvis han skulle finde på at spise noget af det, tror jeg ikke det er farligt for dem. Det er et produkt fra USA og de tjekker, tester og afprøver ALT for ikke at kunne få nogen på nakken bagefter

Det er selvfølgelig en god ide at holde øje med ham, men han undersøger det nok bare fordi det nyt... :hlaugh: