Care Fresh - ser ud som om hamsteren spiser det

Beskrivelse mangler
Låst
Rasmine

Care Fresh - ser ud som om hamsteren spiser det

Indlæg af Rasmine » 22. jul 2011 13:57

I går købte jeg en stor pakke Care Fresh, for at hamsteren kunne have noget blødt materiale, at lave en sovehule af i sit hus. Han gnaver dog helt vildt i det, og jeg kan ikke helt gennemskue, om han bare gnaver det i små stykker til hulen, eller om han rent faktisk spiser det  :scratch:. Det ligner mest at det bliver "flået", men er det almindelig adfærd, eller skal jeg mon tage det fra ham igen?

Joy

Indlæg af Joy » 22. jul 2011 16:58

Jeg har næsten lige spurgt om det samme bare med køkkenrulle, der fik jeg svaret at de bare gør det blødt så det er bedre at bygge rede af. Gætter på at det er det samme.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Lisette

Indlæg af Lisette » 22. jul 2011 18:16

Du tror ikke bare han samler sammen til hans hule?  :roll:  
Og hvis han skulle finde på at spise noget af det, tror jeg ikke det er farligt for dem. Det er et produkt fra USA og de tjekker, tester og afprøver ALT for ikke at kunne få nogen på nakken bagefter   :lol:

Det er selvfølgelig en god ide at holde øje med ham, men han undersøger det nok bare fordi det nyt...  :hlaugh:

Rasmine

Indlæg af Rasmine » 22. jul 2011 18:57

Jeg tror også, at I har ret, for da han kom ud af sit hus, løb han lige over til sin madskål og guffede løs.

Jeg ville bare lige sikre mig, at vi ikke stod med en syg hamster lige om lidt.

Låst