Mine 2 bure klar til at blive flyttet ind i
-
Mine 2 bure klar til at blive flyttet ind i
Hej
Her er mine to bure klar til at modtage hver deres beboer på torsdag
Jeg skal have en han og hun vinterhvid dværghamster. Hvilken et bur synes i der skal være til henholdsvis hannen og hvilken til hunnen, som måske på et tidspunkt skal have unger?
Derudover vil jeg spørge om de er for overfyldte og hvis de er hvad i så ville foreslå at jeg fjernede?
Jeg er meget spændt på at få de to små beboer :D
Her er mine to bure klar til at modtage hver deres beboer på torsdag
Jeg skal have en han og hun vinterhvid dværghamster. Hvilken et bur synes i der skal være til henholdsvis hannen og hvilken til hunnen, som måske på et tidspunkt skal have unger?
Derudover vil jeg spørge om de er for overfyldte og hvis de er hvad i så ville foreslå at jeg fjernede?
Jeg er meget spændt på at få de to små beboer :D
- Vedhæftede filer
-
- bur2.png (243.63 KiB) Vist 5609 gange
-
- bur3.jpg (76.8 KiB) Vist 5609 gange
-
Årh.. det er jeg meget glad for i siger. Jeg har en hel skuffe med flere hamster ting, men jeg bestemte mig for at der ikke kunne være plads til mere i burene, så kan jeg jo skifte ud i tingene en gang imellem . Jeg håber de bliver rigtig glade for deres nye hjem :D
Jeg havde også selv tænkt det så bedst ud med hannen i den med det blå hjul og hunnen i den med det røde :D
Jeg havde også selv tænkt det så bedst ud med hannen i den med det blå hjul og hunnen i den med det røde :D
-
Umiddelbart tænker jeg (som dog ikke har haft unger), at huset i buret med det blå hjul kan give mor og unger lidt mere ro. Og så kan taget jo tages af, så du kan følge lidt med i, om de har det godt, uden at skulle fjerne selve huset fra reden.mosegaardmortensen89 skrev:Okay, hvad tænker du gør at buret med det røde hjul er bedst til hunnen? Jeg spørger fordi jeg er nysegerrig og har været i tvivl om hvilken jeg skal vælge, da jeg f.eks. ikke ved hvilket hus der er bedst når man har unger.
-
Hehe.. Ja, det har jeg læst i mange tråde herinde, og som du siger vil jeg nok også selv komme til at opleve detLykke skrev:Men du vil sikkert opdage, at de alligevel laver rede, hvor de har lyst - og tit mere end én...
I skal have mange tak for alle jeres indlæg. Jeg skal nok ligge billeder ind når de to dværghamster er faldet godt til