hjælp mig min hamster :C

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
anne

hjælp mig min hamster :C

Indlæg af anne » 28. jul 2011 10:24

hej  :) det er min hamster "mester" det her hanlder om han er en lille dværghamster  :D men for et godt stykke tid siden skete der noget meget mærkeligt og da jeg har læst lidt her inde finder jeg en der har prøvet noget der minder meget om det  med mester desværre er det ikke godt men der er mere  :cry2:

der var en dag hvor jeg skulle til FDF hvor en af mine venner kom over jeg var i gang med at få ordnet hans bur og han havde det helt fin  :) så hun fik lov til at holde ham da jeg så gik ud for at finde nogle "nye" ting til buret høre jeg hende skrige på mig så jeg smider hvad jeg har i hænderne og løber hen til hende det var mester  :cry:
det var helt galt med ham først stod han på bagbenene og åbnede munden også faldt han om på ryggen og lå der med åben mund helt stille....
jeg løb ned til min mor med ham og lå ham på bordet så trillede jeg ham om på fødderne/poterne og der sad han så helt stille :cry:
lidt efter "vågnede" han op og løb rundt igen  :)
men siden har han nogle gange sagt sådan en klik lyd (svær at forklare)
og falder pluselig i søvn både under vand-dunken, i "toiletet"  og mange andre steder også har han altid tisset i hans løbe hjul :roll:

så mit spørgesmål er : kan de her ting have noget med hinnanden at gøre? og vis de har er det så noget jeg har kunne gøre bedere ? :oops:  :cry:  :oops:

tak på forhånd  :D

Wampi

Indlæg af Wampi » 28. jul 2011 11:18

for mig lyder det lidt som epileptiske anfald...

men bedste bud er nok at prøve at finde en dyrlæge der har kendskab til hamstere i dit nærområde og så prøve at ringe/skrive en mail til dem om hvad de mener...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

anne

Indlæg af anne » 28. jul 2011 11:27

okay tak  :)

Lisette

Indlæg af Lisette » 28. jul 2011 14:26

Jeg ville også kontakte en dyrlæge!
Håber ikke det er slemt med den lille fyr  :?

anne

Indlæg af anne » 28. jul 2011 20:22

tror ikk det er så slemt   :)  han runder nok også omkring de 1-1,5 år nu så det kunne vel også være derfor han sover meget  :oops:
og han har det jo helt fint ellers  :D

Låst