Min dejlige hamster Zegan opføre sig slet ikke normalt. Han er nærmest helt slap, og bevæger sig så lidt som mugligt, og jeg er nærmest 100% sikker på at det har noget at gøre med det i ser på billedet. Hans hud er helt tyk og sort omkring enden, og på testiklerne har han noget som kunne ligne strækmærker med små sår i?.
Bestiller tid til dyrelægen så tidligt de åbner imorgen, men er der nogle der ved hvad jeg jeg kan gøre ellers? Er virkelig bange for at det er alvorligt :cry2:
Kik godt på billedet..
(Undskyld størrelsen, grunden til det er så i bedre kan se..)
Pletter på kønsdelene
Pletter på kønsdelene
Senest rettet af >>Ida<< 16. aug 2011 07:08, rettet i alt 2 gange.
"Until one has loved an animal, a part of one's soul remains unawakened".
:-)
Har været til dyrelægen med det kære bæst, og det vidste sig bare at være pigment pletter, der havde udviklet sig.
Men dyrlægen sagde, at hvis de hævede op (altså over huden), eller hvis de blev røde rundt omkring det sorte, skulle jeg kontakte ham hurtigst mugligt. Da det nok var noget alvorligt, og vi skulle se derfra hvad der var det bedste at gøre for ham, mht hans alder, på det tidspunkt :hearts2
Men dyrlægen sagde, at hvis de hævede op (altså over huden), eller hvis de blev røde rundt omkring det sorte, skulle jeg kontakte ham hurtigst mugligt. Da det nok var noget alvorligt, og vi skulle se derfra hvad der var det bedste at gøre for ham, mht hans alder, på det tidspunkt :hearts2
"Until one has loved an animal, a part of one's soul remains unawakened".