Hej med jer!

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
damgaard1986

Hej med jer!

Indlæg af damgaard1986 » 25. sep 2011 15:16

Hej med jer.

Jeg har den 1/9 2011 anskaffet mig en vinterhvid dværghamster han fra Zoo Zity i Hvidovre. Det er min første hamster, men selvom det er den første, har jeg ikke oplevet nogle problemer med ham.

Da han som sagt er købt i dyrehandel er jeg faktisk ikke sikker på hans alder, og hvis nogen synes han ligner andet end en vinterhvid, jamen så byd endelig ind. Lige det er jeg nemlig IKKE klog på :oops: Meeeen, jeg kan nu altså godt se han er en dværg, og fx ikke en guld eller marsvin :wink:

Har også set i andre tråde at "farverne" på hamstrene har forskellige navne, fx saphir, pearl osv. Nogen der vil komme med et bud på hvilken "slags" min Peanut er? :D
Vedhæftede filer
Peanut i madskålen.jpg
Peanut i madskålen
Peanut i madskålen.jpg (144.86 KiB) Vist 1595 gange
Peanut.jpg
Peanut
Peanut.jpg (46.88 KiB) Vist 1595 gange
Unavngivet.png
Peanut gnasker solsikkekerne
Unavngivet.png (97.22 KiB) Vist 1595 gange
Unavngivet1.png
Peanut eeelsker majskolbe
Unavngivet1.png (122.54 KiB) Vist 1595 gange

Louiii

Indlæg af Louiii » 26. sep 2011 16:03

Hejsa :D

Den ligner min hamster på en prik, den er også fra dyrehandler og er ufattelig rolig og tam.

Det er nok en hybrid, da mange dyrehandler ikke er klar over, at der er to arter som minder meget om hinanden og derfor bliver de to arter ofte blandet sammen, hvilket ikke gør hverken din eller min hamster til et mindre godt kæledyr, men man bør ikke avle på dem, da det kan give problemer; den er en blanding mellem vinterhvid og campbell og dens farve minder om den en vinterhvid har:)

Besvar