Trøffels 3-års fødselsdag!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
HamsterMiaah

Trøffels 3-års fødselsdag!

Indlæg af HamsterMiaah » 7. okt 2011 15:24

.... Hurra hurra huraa!

Så blev min eneste hamster, Trøffel, de 3 år. En tid jeg vidste jeg kun kunne gå og håbe på han skulle opleve. :-))
Dengang 3 år tilbage, var det egentlig slet ikke meningen jeg skulle have Trøffel. Jeg havde fra samme opdræt bestilt en zobel han, da jeg på det tidspunkt var besat af zobel!
Desværre fik jeg pludselig besked fra opdrætteren om at zobellen var væk, formodentlig spist/stukket af hvilket var rigtig øv! Så jeg blev tilbudt to andre, hvoraf jeg så valgte Trøffel.
Dengang jeg fik ham hjem var han ikke tam, og var nærmest bange for menneskehænder, hvilket var besynderligt da jeg vidste han kom et godt sted fra. Prøvede meget at få ham til at vænne sig til menneskehænder, men det er overraskende nok først her på det sidste at han gerne vil op til mig og sidde lidt, måske fordi det er blevet en tryghed for ham :-)
Han er jo efterhånden en gammel herre, hvilket kan ses da han har ladet det meste af pelsen på maven og ryggen.
Han spiser og drikker fint så det er kun udseendet den skrænter lidt med.
Da jeg ikke tager billeder af ham længere (det synes jeg er synd når han er så gammel og forvirret), så har jeg valgt at finde nogle gode gamle billeder frem og vise jer dem! :-D
Vedhæftede filer
Trøffel vinteren 2009.JPG
Trøffel under burskiftning, spiser et eller andet lækkert :-)
Trøffel vinteren 2009.JPG (71.82 KiB) Vist 3004 gange
img_0047_175.jpg
Et godt billede! Man kan dog godt lidt se hans usikkerhed omkring min store hånd ;-)
img_0047_175.jpg (83.6 KiB) Vist 3005 gange
Trøffel(8.jpg
Billedet er taget af hans opdrætter :-)
Trøffel(8.jpg (7.55 KiB) Vist 3006 gange
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Ihvarh

Indlæg af Ihvarh » 7. okt 2011 15:59

Nej, hvor er han fin :D
Mvh Eva

Hamsternybegynder :P

Louiii

Indlæg af Louiii » 7. okt 2011 16:48

Hvor er han da bare fantastisk og er imponeret over hans alder:)

Håber han har en god fødselsdag :bday3

Joy

Indlæg af Joy » 7. okt 2011 18:41

Flot alder-Flot hamster, han er da bare fantastisk :bday2  :bday3
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 7. okt 2011 22:04

Tillykke, det er da en flot alder! :)
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 8. okt 2011 09:25

Louiii skrev:Hvor er han da bare fantastisk og er imponeret over hans alder:)

Håber han har en god fødselsdag :bday3
Tro mig, jeg er selv glædeligt overrasket over alderen har lykkedes ham! Guldhamstere bliver jo igennemsnit de der 2-2,5 år, og jeg har haft et par hamstere gennem tiden og de er aldrig blevet så gamle :D

Han så ud til at have en god dag, sov meget og så spiste han og drak lidt og gav den lige en omgang i løbehjulet! :)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Josephine

Indlæg af Josephine » 8. okt 2011 09:31

Hjertelig tillykke til Trøffel! :D
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Låst