Munch Hamsters kuld B (kinesere)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Besvar
Saharaspunk

Munch Hamsters kuld B (kinesere)

Indlæg af Saharaspunk » 31. okt 2011 20:04

Så er kuld B sat over.

Tai Chi er kommet ned til Lille skid. :oops:
Hun er meget jumpy og han er meget interesseret - sådan med mellemrum (man er vel en doven han). :lol:

Jeg ved endnu ikke helt om hun får lov til at blive hos ham natten over, eller om hun er for jumpy og kommer i sit eget bur igen.. Det ser jeg på. :)

Nu til de interessante oplysninger:

Hannen:
Billede
Xiau Gou Shi (Lille skid) er købt i ZooZity i slutningen af maj måned, hvor han blev vurderet til at være omkring 3-4 uger gammel. (Her hvor jeg har haft mit eget kuld, vil jeg mene, at den vurdering er helt korrekt.)
Lille skid er en rigtig flot typet agouti kineser, som er mit lille hjertebarn. Han har udviklet sig rigtig flot og har tiltrods for en lungebetændelse (han blev købt med og er behandlet for) udviklet sig til en forholdsvis stor han (36g) og han hygger sig med at tulle rundt og tisse i sit hjul.  :lol:
Han er den som sviner hjulet absolut mest til, men han er skøn!  :oops:
Jeg glæder mig til at se om han kan lave lige så fine babyer som Wa! :mrgreen:
Vægt ved sammensætning: 36g

Hunnen:
Billede
Satomis Tai Chi er fra Satomis B kuld. Hun er en fin lille dom spot pige, som ikke gør meget væsen af sig.
Hun plejer at sidde helt stille i hånden og bare kigger sig omkring når hun bliver taget ud. Hun er rigtig rolig og hviler i sig selv på en anden måde en Meili gjorde da hun blev sat til han (men som hun har fået efter kuldet).
Hun har ikke helt samme flotte type som Lille skid, men til gengæld har hun en rigtig smuk agoutifarve. Hun er efter min plejehamster Ching og jeg er glad for at kunne føre hans gener videre og kunne beholde noget fra ham!
Vægt ved sammensætning: 22g

Forventninger:
Smukke og dejlige kæledyr i agouti og dom spot.

Stamtavle:
Kommer

Jeg håber, at Lille skids gode type og smukke agoutifarve bliver givet videre til ungerne, samt at Tai Chis smukke dom spot også vil gå igen i den kommende generation.  :mrgreen:

Min købsinformation kan læses her

Navnetema:
Kinesiske kejsere fra Qing-dynastiet
Både kejser- og fødenavn kan benyttes. Jeg frabeder venligst at der bliver brugt det manchuriske navn.  :wink:

Josephine

Indlæg af Josephine » 31. okt 2011 21:14

Glæder mig :).
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 13. nov 2011 15:09

Tai Chi vejer i dag 27g, hvilket er +5g siden sammensætningen, og hun har taget 1g på om dagen de sidste tre dage, så jeg regner bestemt med at der er unger i løbet af den næste halvanden uges tid!  :klap:

Josephine

Indlæg af Josephine » 13. nov 2011 15:52

Saharaspunk skrev:Tai Chi vejer i dag 27g, hvilket er +5g siden sammensætningen, og hun har taget 1g på om dagen de sidste tre dage, så jeg regner bestemt med at der er unger i løbet af den næste halvanden uges tid!  :klap:
Nøøøøj! Er næsten 100% på, at jeg skal ha' mig sådan en  :oops:
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 28. nov 2011 23:00

Tai Chi vejer her til aften 24g, så tror desværre ikke der er gevinst denne gang heller.

Jeg har fået lov til at låne hannen til mit A-kuld for at prøve at se om det er en vinterpause, der har ramt mig, eller om det er kemien den er gal med hos Tai Chi og Lille skid.

Forventet sammensætning: d. 5. december.

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 13. jan 2012 22:44

Tråden kan låses, da kuldet ikke blev til noget.

Besvar