Tak på forhånd.
Min dværghamster bider
Min dværghamster bider
Min dværghamster er begyndt at bide ekstremt meget. Både når hun er ude i hånden, og i tremmerne i buret. Det undre mig meget hvorfor, da hun aldrig før har bidt, hverken mig eller tremmerne. Har i nogle grunde til hvorfor en hamster pludselig ændre adfærd og begynder at bide?
Tak på forhånd.
Tak på forhånd.
Det kan være forandring? Jeg har en hamster der aldrig havde bidt mig men så bed mig en dag da min hun hamster kom ind på værelset fordi han ikke havde lugtet eller set en hamster i et halvt år... Så meget forsigtig og en masse godbidder - og så sid med den 3 gange om dagen hvis du ikke allerede gør det?
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220
Medlemsnummer 220
Hvis den har været passet, har du jo været væk fra den. Så skal den måske lige huske dig igen.
Der kan jo også være sket en masse nye ting for den i den periode - nogle hamstere reagerer bare på det at blive flyttet lidt rundt på, men der kan jo også have været andre dyr, hvor den blev passet, andre mennesker, andre lyde, lugt osv.
Der kan jo også være sket en masse nye ting for den i den periode - nogle hamstere reagerer bare på det at blive flyttet lidt rundt på, men der kan jo også have været andre dyr, hvor den blev passet, andre mennesker, andre lyde, lugt osv.
-
susanne Nielsen