Ja, nu kan jeg se Beautys unger på bunden af deres akvarium. De sutter højlydt, det er som søde misik! Så ved jeg de allesamen får nogle af de dyrbare dråber! Jeg kan nu tælle til 10 rigtigt stort unger derinde, hvis der er en til, vil det ikke undre mig, men jeg synes at hvert gang jeg kigger, så tæller jeg nogle gange 10 nogle gange 12!! Men nu er de ved at bliv større, og om ikke så længe vil jeg skift dem over til et rent akvarium, og får en rigtigt kik på enhver enseste én og kan kønsbestemme dem. De er rigtigt stort kræftig unger, 10 som jeg vil gerne vil have end 12-14 skrøbelig unger som skal have erstatning.
Jeg kan se at der er nogle som er hvidbåndet og noge som er hel-farvet. Der er nogle som er lys som deres mor,og nogle mørke, Langhårs kan ingen se lige nu!!! Men jeg håber stærk på det, fordi jeg simpelthen synes så godt om langhårs hamstere!!! Begge forældre bærer på langhårs gen.
Ja, der er liv og glade dage her i HAMSTERHEAVEN, og på lørdag henter jeg mine 3 vinterhvide fra Kenneth! Det skal nok gå godt også, er jeg helt sikker på!!!
MVH Sandi
sandi : all good things comes to those who wait....