Hvilke og hvor mange dyr har i der hjemme?
-
-
Deguer, hamster og kat
Det her er mine skønne dyr... katten bor hos mine forældre, fordi jeg bor i en 1 værelses lejlighed og det vil være synd for ham, hvis han skal leve på så lidt plads.
Ozzy er opkaldt efter Ozzy Osbourne og Freddy Krueger... fordi han render ligeså forvirret rundt, efter den mindste lyd eller bevægelse, som OO. Og fordi han er bidsk af h... til og nægter at give slip før han har bidt hul, har han fået efternavnet Krueger, efter morderen i "Nightmare on Elm Street" filmene :lol:
Ozzy er opkaldt efter Ozzy Osbourne og Freddy Krueger... fordi han render ligeså forvirret rundt, efter den mindste lyd eller bevægelse, som OO. Og fordi han er bidsk af h... til og nægter at give slip før han har bidt hul, har han fået efternavnet Krueger, efter morderen i "Nightmare on Elm Street" filmene :lol:
- Vedhæftede filer
-
- Guldhamster-pigen med fyldte kindposer ^^
- China.jpg (55.59 KiB) Vist 9372 gange
-
- Ozzy Krueger, det nyeste medlem af flokken....
- DSC01249.JPG (68.09 KiB) Vist 9372 gange
-
- Gaff den fine hankat, ligger og nyder solen på terrassen. Han er indekat, i tilfælde af tvivl - derfor har han sele på :P
- Gaff.jpg (45.99 KiB) Vist 9372 gange
-
- Degu-piger! Nena forrest og Vidja bagerst ^^
- N & V.jpg (86.16 KiB) Vist 9372 gange
Don't forget to smile, don't forget to be, don't forget to question everything you see
-
Re: -
Sikke en masse dyr, hvor lyder det fantastisk :DVon Bling skrev:jeg har:
213 marsvin pt. (opdrætter sammen med min mor i DMF), 3 hunde, 5 heste, 1 kanin og 5 katte ca.
- og så selvfølgelig mine to hammier <3
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Re: -
jaaa, det lækkert at bo et stort sted :bananmosegaardmortensen89 skrev:Sikke en masse dyr, hvor lyder det fantastisk :DVon Bling skrev:jeg har:
213 marsvin pt. (opdrætter sammen med min mor i DMF), 3 hunde, 5 heste, 1 kanin og 5 katte ca.
- og så selvfølgelig mine to hammier <3
Mvh. Stine, Medina & Pippi <3
Jeg vil også være med :lol: 8-)
Vi har
6 hunde
6 katte
6 marsvin
1 hest
8 kaniner
- Og sidst i januar får jeg mine tre guldhammier
Jeg havde tre som jeg fik ondt af i en dyrehandel, men de er flyttet til en anden god familie.
Hundene er west highland white terriers, som vi har et lille hyggeopdræt af - vi venter hvalpe i starten af februar og lige pt. venter vi på en løbetid, så der kommer to kuld forhåbentligt
Kattene skulle vi slet ikke ha', vi var enige om at det måtte vente osv. - men så startede det med én hittekat og... well i dag har vi så 6 katte Ikke alle er hittekatte men de fleste er. Alle er ganske alm. huskat-blandinger og dem som ikke er, skal neutraliseres.
Hesten er en 17 årig haflinger/frederiksborger, som ikke ligefrem lystrer men dog stadig kaldes Chanell
Marsvinene har jeg opdrættet lidt on/off, men nu er der 6 styks tilbage og det er fint for mig, har lidt mistet lysten til dem.
Tilgengæld prøver jeg at gøre mig lidt i dværgvædder i satin, rex og satinrex - men det prøver jeg at holde småt men godt
Og så glæder jeg mig til at få mine tre guldhammier hjem
- Får to blå fra Hanne (Malthe) og en chokolade dom spot fra Simse.
Har i dag bestilt nye bure til dem alle - så de kan blive sat op og indrettet, så må jeg bare vente i spænding til d. 26!
Vi har
6 hunde
6 katte
6 marsvin
1 hest
8 kaniner
- Og sidst i januar får jeg mine tre guldhammier
Jeg havde tre som jeg fik ondt af i en dyrehandel, men de er flyttet til en anden god familie.
Hundene er west highland white terriers, som vi har et lille hyggeopdræt af - vi venter hvalpe i starten af februar og lige pt. venter vi på en løbetid, så der kommer to kuld forhåbentligt
Kattene skulle vi slet ikke ha', vi var enige om at det måtte vente osv. - men så startede det med én hittekat og... well i dag har vi så 6 katte Ikke alle er hittekatte men de fleste er. Alle er ganske alm. huskat-blandinger og dem som ikke er, skal neutraliseres.
Hesten er en 17 årig haflinger/frederiksborger, som ikke ligefrem lystrer men dog stadig kaldes Chanell
Marsvinene har jeg opdrættet lidt on/off, men nu er der 6 styks tilbage og det er fint for mig, har lidt mistet lysten til dem.
Tilgengæld prøver jeg at gøre mig lidt i dværgvædder i satin, rex og satinrex - men det prøver jeg at holde småt men godt
Og så glæder jeg mig til at få mine tre guldhammier hjem
- Får to blå fra Hanne (Malthe) og en chokolade dom spot fra Simse.
Har i dag bestilt nye bure til dem alle - så de kan blive sat op og indrettet, så må jeg bare vente i spænding til d. 26!
Hilsen Julie Rollo
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
Sikke en masse dejlige dyr :D
Jeg har:
En han kanin ved navn Indi
To han marsvin ved navn Nicho og Bertil
To ørkenrotter piger ved navn Miley Simo og Julie (Miley er opkaldt efter min afdøde rotte ved navn Simo, derfor har hun to navne)
To slørhaler ved navn Angel og Triton
Et akvarium med blandet fisk + en reje der hedder Reje
Indi
Nicho er den med glat pels og Bertil er teddyen
Ørkenrotten Julie
Ørkenrotten Miley Simo
Jeg har:
En han kanin ved navn Indi
To han marsvin ved navn Nicho og Bertil
To ørkenrotter piger ved navn Miley Simo og Julie (Miley er opkaldt efter min afdøde rotte ved navn Simo, derfor har hun to navne)
To slørhaler ved navn Angel og Triton
Et akvarium med blandet fisk + en reje der hedder Reje
Indi
Nicho er den med glat pels og Bertil er teddyen
Ørkenrotten Julie
Ørkenrotten Miley Simo
Jeg har:
0,1 Guld hamster, sort (sølv) tortie langhåret. Little Jolly/Tiana/Parkour Pia.
0,1 kanin, dværgvædder, s/h japaner. UniKin's DuWi Naikta Tamaiy.
0,1 kanin, dværgvædder, blå otter kappetegnet. UniKin's WiDa Iddica Lamida Walencia.
1,0 hund, brun, labrador, 10 år. Herbert.<3
0,1 Guld hamster, sort (sølv) tortie langhåret. Little Jolly/Tiana/Parkour Pia.
0,1 kanin, dværgvædder, s/h japaner. UniKin's DuWi Naikta Tamaiy.
0,1 kanin, dværgvædder, blå otter kappetegnet. UniKin's WiDa Iddica Lamida Walencia.
1,0 hund, brun, labrador, 10 år. Herbert.<3
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.
Jamen indtil videre tæller hjemmet
6 kinesiske hamstere
2 katte
men fra på mandag flytter der to roborovski dværghamstere ind også :)
(og til sommer/eterår udvides kattebestanden også lidt :oops: )
6 kinesiske hamstere
2 katte
men fra på mandag flytter der to roborovski dværghamstere ind også :)
(og til sommer/eterår udvides kattebestanden også lidt :oops: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk