Har i nogle forslag til stiger op til en platform?
Jeg har købt denne og kan sagtens hæfte den fast i hul-mønstret:
Kan man ikke lave et eller andet simpelt?
Hjemmelavede "stiger"?
-
-
-
Jeg bruger sådan en: http://www.lux-shoppen.dk/piletraes-bro ... p-260.html
De kan formes som man vil (inden for rimelighedens grænser selvfølgelig ), og mine hamstere er rigtig glade for dem både som hule og til at klatre op på og at gnave lidt i.
De kan formes som man vil (inden for rimelighedens grænser selvfølgelig ), og mine hamstere er rigtig glade for dem både som hule og til at klatre op på og at gnave lidt i.
-
Sådan en kan jeg ikke lave selv... :oops:Saharaspunk skrev:Jeg bruger sådan en: http://www.lux-shoppen.dk/piletraes-bro ... p-260.html
-
Nej, men den koster ikke så meget.
Og ellers kan man sikkert også finde en anden løsning. Man kan fx. placere et hus ved siden af hylden, og så kan hamsteren klatre op på huset og videre op på hylden, eller man kan lave en form for trappe af forskellige æsker/beholdere, som man stabler ved siden af hinanden i forskellige niveauer, så hamsteren kan kravle op på dem og så op på platformen til sidst.
Og ellers kan man sikkert også finde en anden løsning. Man kan fx. placere et hus ved siden af hylden, og så kan hamsteren klatre op på huset og videre op på hylden, eller man kan lave en form for trappe af forskellige æsker/beholdere, som man stabler ved siden af hinanden i forskellige niveauer, så hamsteren kan kravle op på dem og så op på platformen til sidst.
Re: Hjemmelavede "stiger"?
du kan finde en gren ude i naturen, og koge eller lægge den i ovnen (bare fjern de farligste bakterier)Mulisa's Hamster skrev:Har i nogle forslag til stiger op til en platform?
Jeg har købt denne og kan sagtens hæfte den fast i hul-mønstret:
Kan man ikke lave et eller andet simpelt?
og så sætter du grenen skråt opad til platformen, så hamsteren kan kravle
Glæder mig til at få dig min lille Chopper <3