Lindes Grace Kelly
-
Lindes Grace Kelly
Så har jeg fået min første hamster hjem. Grace er ved at være faldet til og har fået taget nogle billedere af hende. Hun er ikke så glad for at komme op, og de gange jeg har haft hende oppe har hun sagt lyde som giver klart udtryk for at det er hun ikke glad for. Ellers har hun det godt og nyder sit bur
Mvh
Astrid
Use it for good if you know that you can
Astrid
-
-
-
Ja, det lyder lidt som en gris.
Men fordelen er så ved man når hun ikke er tryg eller tilfreds. Det er jo et tydeligt tegn :D
Hun ser nu altså sød ud. Selvom hende og hendes kuldsøskende over tissede mig da jeg havde dem oppe da de var 3 uger. Det håber jeg ikke hun gør ved dig Astrid :D
Du skal lige advares Christinas hamstere er rigtig gode til at tisse, så det er ikke Lindes Hamsteri men Lindes Tisseri :lol:
Men fordelen er så ved man når hun ikke er tryg eller tilfreds. Det er jo et tydeligt tegn :D
Hun ser nu altså sød ud. Selvom hende og hendes kuldsøskende over tissede mig da jeg havde dem oppe da de var 3 uger. Det håber jeg ikke hun gør ved dig Astrid :D
Du skal lige advares Christinas hamstere er rigtig gode til at tisse, så det er ikke Lindes Hamsteri men Lindes Tisseri :lol:
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
-
Hehe.. de er skøre. Det har min Togo også gjort. Hun er heldigvis stoppet med det nu hvor hun er blevet ældre.
Jeg håber du bliver lige så glad for Grace som jeg er for hendes halvsøskende Togo og Tchad :D
Grace virkede i hverfald sød da jeg snakkede med hende hjemme hos Christina. Jeg håber hun bliver ved med at være dejlig :D
Jeg håber du bliver lige så glad for Grace som jeg er for hendes halvsøskende Togo og Tchad :D
Grace virkede i hverfald sød da jeg snakkede med hende hjemme hos Christina. Jeg håber hun bliver ved med at være dejlig :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Det går fremad hun skriger næsten ikke når man tager hende, medmindre hun bliver forskrækket over at blive taget op( det sker nogen gange når hun er på flugt :) ). Hun har i dag tisset på mig, men til gengæld er hun begyndt at kunne sidde i kort perioder af gange stille i mine hænder jeg har dog et mindre problem med lidt svedige hænder når jeg holder hende, så hendes pels ser lidt sjov ud når har haft hende oppe , håber ikke hendes pels tager skade :p
Mvh
Astrid
Astrid
-
-
-
-
-