Først og fremmest ville jeg undersøge markedet for at se om du kan komme af med ungerne, enten ved at lave en aftale med en dyrhandler eller kigge på dba eller de gule sider og se om mange prøver at sælge hamstre i dit område. Ellers måske kender du nogen som vil have en unge?
Hvis du tror at du kan komme af med ungerne, så synes jeg virkelig du skulle prøve at få unger med din skønne Luna. Husk at have to ekstra burer at dele ungerne op i. Hanner i det ene og hunner i det andet, når de tages fra moren.
Om der er nogle råd jeg kunne give dig med på vejen, så skulle det være at du husker at give Luna ekstra proteiner, gør hendes bur rent så den er klar lige før hun skal føde, jeg plejer at fjerne alle legesager med undtagelse af hjulet, godt med rede materiale.
Så er det bedst hvis buret har høje kanter -hvis det er gitter, da ungerne godt kan ryge ud mellem tremmerne.
Det kræver ikke meget ekstra tid at have unger
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Men det tager noget tid og energi at få dem solgt.
I starten skal man ikke have ungerne op for længe af gangen, men efterhånden kan man godt. Så må du prøve at få dem gjort tamme og tage en masse billeder, så har jeg erfaret at de er nemmere at komme af med.
Held og lykke med det!