Lindes Eddie Murphy
Lindes Eddie Murphy
Lindes Eddie Murphy.
Skøn og meget nysgerrig lille dreng, på nu 3 måneder. Har været i de nye omgivelser i en uge og er allerede begyndt at komme uden for buret
Ved ikke om det er indbildning, men Eddie kommer frem hver gang marsvinet hyler efter grøntsager - ved ikke om han har fanget sammenhængen :P
En dejlige lille gut, som jeg allerede er meget glad for
Billedet er en træt eddie den første aften i de nye omgivelser.
Skøn og meget nysgerrig lille dreng, på nu 3 måneder. Har været i de nye omgivelser i en uge og er allerede begyndt at komme uden for buret
Ved ikke om det er indbildning, men Eddie kommer frem hver gang marsvinet hyler efter grøntsager - ved ikke om han har fanget sammenhængen :P
En dejlige lille gut, som jeg allerede er meget glad for
Billedet er en træt eddie den første aften i de nye omgivelser.
- Vedhæftede filer
-
- Profil.png (45.15 KiB) Vist 6672 gange
Mai-Britt, Herbert, Sofus & Eddie
-
-
Lille Eddie
Eddie vejer nu 101 g. Han får kød, nødder og grøntsager, alt hvad han kan spise
Men hvordan kan man egenlig se at han har Dark Grey genet?
MVH Mai-Britt
MVH Mai-Britt
Re: Lille Eddie
Man kan ikke se at han kan bære dark grey genet. Vi ved det kun fordi hans far bærer genet og så er der 50% chance for at Eddie også bærer genetMai-Britt skrev:Eddie vejer nu 101 g. Han får kød, nødder og grøntsager, alt hvad han kan spise
MVH Mai-Britt
Eddie siger farvel
Eddie er begyndt at være rigtig meget vågen om morgenen og denne morgen nåede han at komme ud i kuglen og løbe og i sofaen også - så sad han sådan da jeg skulle til at gå, så sødt. Ligner en der ikke vil have sin mor går
Eddie er begyndt at være rigtig meget vågen om morgenen og denne morgen nåede han at komme ud i kuglen og løbe og i sofaen også - så sad han sådan da jeg skulle til at gå, så sødt. Ligner en der ikke vil have sin mor går
- Vedhæftede filer
-
- Eddie farvel.jpg (108.85 KiB) Vist 6592 gange