![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gode råd og idéer tages glædelig imod!
Det tyder på at den ene af forældrene var dobbeltfaktor Sølvgrå SgSg og når søskende har haft røde øjne så bærer Luna helt sikkert Cinnamon: PpLuna skrev:jeg håber på forskellige farver unger!-Jeg tror ikke nogen af hendes forældre har været sorte. har set alle hendes søskende. De var alle grå. -nogen var næsten hvide og ca halvdelen havde røde øjne. Men der var kun grå nuancer i kuldet
Du kan ikke være sikker på at hun bærer Pp bare fordi søskende var det - det kommer an på forældrene, da de begge jo kan have været bærere, og Luna dermed kun er mulig bærer. Vi ved heller ikke med sikkerhed om hun er enkeltfaktor, så jeg ville skrive genkoden som A_ B_ E_ Sg_ P_chlin skrev:Det tyder på at den ene af forældrene var dobbeltfaktor Sølvgrå SgSg og når søskende har haft røde øjne så bærer Luna helt sikkert Cinnamon: PpLuna skrev:jeg håber på forskellige farver unger!-Jeg tror ikke nogen af hendes forældre har været sorte. har set alle hendes søskende. De var alle grå. -nogen var næsten hvide og ca halvdelen havde røde øjne. Men der var kun grå nuancer i kuldet
Der kan stadig gemme sig sort
Fuld genkode:
A_ B_ E_ Sgsg Pp (Agouti kan bære sort, kan bære rust, kan bære creme, EF Sølvgrå, Bærer Cinnamon)
Så det vil sige at hendes genkode er : A_ B_ E_ Sg_ P_ ?Laeborg skrev:Du kan ikke være sikker på at hun bærer Pp bare fordi søskende var det - det kommer an på forældrene, da de begge jo kan have været bærere, og Luna dermed kun er mulig bærer. Vi ved heller ikke med sikkerhed om hun er enkeltfaktor, så jeg ville skrive genkoden som A_ B_ E_ Sg_ P_chlin skrev:Det tyder på at den ene af forældrene var dobbeltfaktor Sølvgrå SgSg og når søskende har haft røde øjne så bærer Luna helt sikkert Cinnamon: PpLuna skrev:jeg håber på forskellige farver unger!-Jeg tror ikke nogen af hendes forældre har været sorte. har set alle hendes søskende. De var alle grå. -nogen var næsten hvide og ca halvdelen havde røde øjne. Men der var kun grå nuancer i kuldet
Der kan stadig gemme sig sort
Fuld genkode:
A_ B_ E_ Sgsg Pp (Agouti kan bære sort, kan bære rust, kan bære creme, EF Sølvgrå, Bærer Cinnamon)