Hamsterhusets kuld 5 (Vinterhvide)
-
Hamsterhusets kuld 5 (Vinterhvide)
Så ser det ud til der kommer unger igen i vores opdræt.
Forældrene er Hamsterhusets Arwen (safir) og Donau's Lunte (agouti).
Dette er deres 3 kuld unger.
Arwen får også en pause efter det her kuld. Vi havde egentlig håbet hun ville vente med at blive drægtig. Men hun blev drægtig samme nat som hendes sidste kuld blev født.
Parring: 23. oktober
Fødsel: 10 november
Arwen (moren) safir hun:
Lunte (faren) agouti han:
Der er kommet 7 unger. Jeg kan se der både er safir og agoutier i reden. Alle ungerne er ledige. Så nu skal jeg i gang med at finde gode hjem til dem :D
De 7 små unger 2 døgn gamle
Forældrene er Hamsterhusets Arwen (safir) og Donau's Lunte (agouti).
Dette er deres 3 kuld unger.
Arwen får også en pause efter det her kuld. Vi havde egentlig håbet hun ville vente med at blive drægtig. Men hun blev drægtig samme nat som hendes sidste kuld blev født.
Parring: 23. oktober
Fødsel: 10 november
Arwen (moren) safir hun:
Lunte (faren) agouti han:
Der er kommet 7 unger. Jeg kan se der både er safir og agoutier i reden. Alle ungerne er ledige. Så nu skal jeg i gang med at finde gode hjem til dem :D
De 7 små unger 2 døgn gamle
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tillykke - dejligt, at jeres vinterhvide er så "produktive" :D
Tager du så Lunte fra denne gang, så Arwen ikke bliver så hurtigt drægtig igen?
Da vi kom hjem fra udstillingen satte vi Lykke ind til Sne. Efter et par småskænderier (som den arrige madamme startede), blev de meget fine venner. De ligger og putter sammen og klæder hinanden utrolig godt med hendes mørke og hans lyse pels. Håber på et kuld snart!
Tager du så Lunte fra denne gang, så Arwen ikke bliver så hurtigt drægtig igen?
Da vi kom hjem fra udstillingen satte vi Lykke ind til Sne. Efter et par småskænderier (som den arrige madamme startede), blev de meget fine venner. De ligger og putter sammen og klæder hinanden utrolig godt med hendes mørke og hans lyse pels. Håber på et kuld snart!
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
-
Lunte og Arwen blev skilt da ungerne var 12 dage gamle. Fordi hun angre ungerne. Så Lunte går med det gamle hold unger. Så heldigvis bliver hun ikke drægtig denne gang. For jeg synes hun fortjener en pause.
Ej, hvor er jeg glad for det ser ud til at Sne og Lykke ser ud til at finde ud af det sammen. Hvis i får billede af de to små. Ville det da være hyggeligt at se de to sammen :D
Jeg håber snart i får unger og tror de to kan få rigtig skønne og smukke unger :D
Ej, hvor er jeg glad for det ser ud til at Sne og Lykke ser ud til at finde ud af det sammen. Hvis i får billede af de to små. Ville det da være hyggeligt at se de to sammen :D
Jeg håber snart i får unger og tror de to kan få rigtig skønne og smukke unger :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
-
-
-