Vores hamster hvordan bor sådan ser ud
Vores hamster hvordan bor sådan ser ud
Billede 1 der bor Mulle med hende,s ungerne.
Billede 2 der bor hamster ( ingen navn til dem 2 endnu )
fik med hjem i går) hun er kun 1 år gl og han er 6 mdr gl har aldrig få unger før som ejer sagde til os i går.
Billede 3 der bor Futte det er hans kæreste Mulle og hans ungerne :lol:
Billede 2 der bor hamster ( ingen navn til dem 2 endnu )
fik med hjem i går) hun er kun 1 år gl og han er 6 mdr gl har aldrig få unger før som ejer sagde til os i går.
Billede 3 der bor Futte det er hans kæreste Mulle og hans ungerne :lol:
- Vedhæftede filer
-
- Mulle med sine ungerne bor her
- 1352819215397.jpg (76.88 KiB) Vist 4998 gange
-
- 2 hamster ingen navnet bor her
- 1352819216503.jpg (74.4 KiB) Vist 4998 gange
-
- Futter bor her
- 1352819217635.jpg (70.89 KiB) Vist 4998 gange
-
Ja enig med Maria. Desuden er det med stor sandsynlighed hybrider, som vi fraråder avl på - det kan du læse mere om her: http://hamsterland.dk/hybrider.htm
jeg ved godt at jeg har 4 hybrider, Jeg har læst det.
Ja hun er 1 år gl og han er 6 mdr gl som sagt før ejer ville har haft forsøgte dem hamster få ungerne men blev aldrig sidste hun var under 1 år ved ikke hvorfor. Jeg har snakke med en som ved alt om hamster hun siger de må gerne går sammen da det sker ingenting. Jeg ved godt at hamster lever ikke så længe.
Ja hun er 1 år gl og han er 6 mdr gl som sagt før ejer ville har haft forsøgte dem hamster få ungerne men blev aldrig sidste hun var under 1 år ved ikke hvorfor. Jeg har snakke med en som ved alt om hamster hun siger de må gerne går sammen da det sker ingenting. Jeg ved godt at hamster lever ikke så længe.
Senest rettet af chajep2012 13. nov 2012 19:13, rettet i alt 1 gang.
De har det godt sammen ser ingen noget galt i, de sove sammen hverdage. De slås ikke hinanden og vi holde øjne med dem.Laeborg skrev:Desværre så ved dem der "ved alting ting" ofte ikke ret meget. Selv dværgene kommer let op at slås, og det er et spørgsmål om minutter før en af dem ligger døde, hvis de kommer rigtig op at toppes.
ville aligevel skille dem af da de er natdyr og ikke kan overvåges døgnet rundt, og vis hunnen og hannen går sammen kan du let stå med en hel del hamster da hunnen kan parre sig lige efter at have født.chajep2012 skrev:De har det godt sammen ser ingen noget galt i, de sove sammen hverdage. De slås ikke hinanden og vi holde øjne med dem.Laeborg skrev:Desværre så ved dem der "ved alting ting" ofte ikke ret meget. Selv dværgene kommer let op at slås, og det er et spørgsmål om minutter før en af dem ligger døde, hvis de kommer rigtig op at toppes.
Jamen hun har ALDRIG haft unger før og aldrig haft været gravid sidste ejer fik ny han da hun var under 1 år gl og det har aldrig gjorte.HamsterPigen skrev:ville aligevel skille dem af da de er natdyr og ikke kan overvåges døgnet rundt, og vis hunnen og hannen går sammen kan du let stå med en hel del hamster da hunnen kan parre sig lige efter at have født.chajep2012 skrev:De har det godt sammen ser ingen noget galt i, de sove sammen hverdage. De slås ikke hinanden og vi holde øjne med dem.Laeborg skrev:Desværre så ved dem der "ved alting ting" ofte ikke ret meget. Selv dværgene kommer let op at slås, og det er et spørgsmål om minutter før en af dem ligger døde, hvis de kommer rigtig op at toppes.
-
Ja jeg ved godt dyrene er ikke LEGETØJ, men det er min ansvar dyr og ikke din dyr. Jeg skal nok holde øjne med dem hvis der gå i galt. Jeg ser ingen grundt til. Men her snakke man om buret og den snakke ikke om hamster. Jeg kan bare passer min dyrene så kan du passer din dyrene.Laeborg skrev:Nogle gange kan det gå, men da det ofte går galt, anbefaler vi at de altid går alene - specielt for nye hamsterejere der ikke kender deres signaler lige så godt som de mere erfarne. Det er ikke legetøj, men levende væsner, hvis liv der er på spil.
Men jeg skal nok holde øjne med dem min dyrene.
Uanset om de tidligere har fået unger eller ej, kan du stadig risikerer at hun bliver drægtig, hvilket kan være utrolig farligt for hunnen grundet hendes høje alder. Desuden er det hybrider, som der er en lang række problematikker med, og vi fraråder derfor avl på dem - det kan du læse mere om her: http://hamsterland.dk/hybrider.htm