Info om hamsterne:
Buster

Buster har jeg lånt af en mand i Godthåb i Nordjylland. Han er den mest rolige og rare hamster jeg nogensinde har mødt, og har simpelthen det skønneste temperament. Han er Agouti-farvet. Han er omkring et år gammel, og far til en del kuld (Dog ikke ved mig). Han har b.la. fået sorte, hvide, agouti og grå unger før, men er i tvivl om hvilken genkode han har. Buster har et meget smukt, bredt hoved, hvilket jeg håber han giver videre til ungerne
Luna

Luna købte jeg den 27. september 2012. Hun er født den 15. August 2012, og er den første hunhamster jeg har haft. Hun er utrolig nysgerrig og legesyg, og er ikke på samme måde en "hygge-nusse" hamster, ligesom mine gamle hanner var. Hun bor hos mig, og bliver forkælet hver eneste dag. Dette bliver hendes første kuld (og måske eneste), har i hvert fald ikke planlagt at hun skal have flere, da dette er tænkt som et hyggekuld. Som jeg har forstået det herinde er hendes genkode: A_ B_ E_ Sg_ P_
Jeg ved ikke endnu hvilke farver unger der kan komme, men går ud fra at der både er Lunas og Busters farve i blandt, samt at der bliver nogle med røde øjne måske, da Luna havde søskende der var helt hvide med røde øjne. - Hvis nogen har ideer om hvad der kan komme af farver, så sig endelig til.

Jeg er så heldig at jeg skal skrive SRP- opgave i gymnasiet, og derfor går hjemme hele december måned, og derfor har god mulighed for at holde øje med ungerne og gøre dem så håndtamme og trygge som overhoved muligt inden de flytter hjemmefra.
Hvis nogen vil have en unge fra kuldet så skriv på min mail: Nikoline-bork@hotmail.com eller i privat besked