Hygge i en hyggepose
-
Hygge i en hyggepose
For kort tid siden aftalte jeg med Christina at hun syede 8 hyggeposer til mig, så alle mine hamstere kan få en hyggepose. Jeg har fået 4 af dem og jeg har fået lidt billeder af Perle og Snehvide da de fik lov til at undersøge en. Det er den samme de undersøger, og de har nu hver deres i deres bur :D
Nok snak nu til billederne :D
Snehvide og hyggeposen:
Perle og hyggeposen:
Det er rigtig hyggeligt at de er så glade for dem og jeg glæder mig til alle 8 hamstere har en :D
Nok snak nu til billederne :D
Snehvide og hyggeposen:
Perle og hyggeposen:
Det er rigtig hyggeligt at de er så glade for dem og jeg glæder mig til alle 8 hamstere har en :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Ja, både hamsterne og hyggeposerne er skønne :D
Ja, lille Perle bliver ekstra lille i posen, men hun ser ud til at nyde en kæmpe pose til at gemme sig i. Men hun får en anden næste gang jeg ser Christina og får resten
Den hun gemmer sig i er i virkligheden den min største hamster Togo skal have :D
Ja, lille Perle bliver ekstra lille i posen, men hun ser ud til at nyde en kæmpe pose til at gemme sig i. Men hun får en anden næste gang jeg ser Christina og får resten
Den hun gemmer sig i er i virkligheden den min største hamster Togo skal have :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Enten på hendes opdræts facebook https://www.facebook.com/LindesHamsteri?fref=ts
eller måske pb til Chlin her på forum :D
Mine er i hverfald rigtig glade for deres :D
eller måske pb til Chlin her på forum :D
Mine er i hverfald rigtig glade for deres :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
-
-
-
-
Jeg er i hverfald glad for dem jeg har fåetannette gregersen skrev:også mig, mon man skulle bestille et par stykker mere:)mosegaardmortensen89 skrev:Jeg er sikker på de bliver glade for dem :Dannette gregersen skrev:skønne billeder.
jeg har bestilt hyggeposer til Nora og Contador,
Twix får en med når han flytter
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk