Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
-
Shjelle
milla.b skrev:Hvor er han dog bare kær! Er måske en smule jaloux han er så søød
Han er endnu sødere i virkeligheden..
Her til morgen havde jeg ham oppe og rende på min pc, forkælet og en ædedolk som han er fik han fik han solsikkekerner, han fik stoppet over 10 ind i sine små kindposer, hvorefter han så rendte rundt min pc og ledte efter sit bur så han kunne gemme dem i sin rede i røret, jeg kiggede væk fra buret et øjeblik, da jeg kiggede tilbage i buret hvem sad så pænt i det ene tårn i hans slot og ventede på at jeg tog ham op, så han kunne få nogle flere solsikkekerner
Tarzan skrev:Sikke nogle gode billeder du har fået taget!
Tak
-
mosegaardmortensen89
af mosegaardmortensen89 » 14. jan 2013 17:18
Shjelle skrev:milla.b skrev:Hvor er han dog bare kær! Er måske en smule jaloux han er så søød
Han er endnu sødere i virkeligheden..
Her til morgen havde jeg ham oppe og rende på min pc, forkælet og en ædedolk som han er fik han fik han solsikkekerner, han fik stoppet over 10 ind i sine små kindposer, hvorefter han så rendte rundt min pc og ledte efter sit bur så han kunne gemme dem i sin rede i røret, jeg kiggede væk fra buret et øjeblik, da jeg kiggede tilbage i buret hvem sad så pænt i det ene tårn i hans slot og ventede på at jeg tog ham op, så han kunne få nogle flere solsikkekerner
Tarzan skrev:Sikke nogle gode billeder du har fået taget!
Tak
:lol: :lol:
Hvor er han sjov :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
-
Shjelle
Enig han er altså en morsom lille fyr :lol: Han har helt sikkert personlighed som kan ses, det er bare skønt :D
-
Shjelle
Sådan nogle små hamstere vokser altså hurtigt..
Har lige haft Zeus oppe og kom til at ligge mærke til at han er vokset lidt siden jeg fik ham.. Han er bare en fantastisk lille fyr..
-
Shjelle
Rigtig godt
Han er helt fantastisk
Vi lære ham at hvis han gerne vil op, når vi har hænderne nede ved ham skal han kravle op i hånden, så han bliver ikke taget op hvis han ikke selv kravler op..
Men han vil ofte gerne lige op og rende lidt på os eller hygge i min morgenkåbes ærmer..
Han tog sig en god lur i mit ærme i går aftes, og han efterlod da også en lille tissetår derinde.. 8-) Så den lugter slemt af hamster nu.. :lol: Han er bare så skøn og fuld af liv
-
Shjelle
Meget bedre han nipper kun MEGET sjældent nu, og kun hvis vi har rørt ved noget som lugter godt..
Men han slikker stadig på vores fingre..
Han skreg af mig forleden fordi jeg vækkede ham, men da han lugtede det var mig kom han pænt ud slikkede mine fingre, som om han ville undskylde..
Han er en rigtig lille hyggetrold med krudt i røven