Kan der ikke lavet et eller andet(foto)
-
Kan der ikke lavet et eller andet(foto)
Jeg har godt nok photo bucket, men kan der ikke gøres et eller andet,så man kan gå i sine billeder på pc og så ligge herind.
nævnte det for Jonas til opdrættertræf
nævnte det for Jonas til opdrættertræf
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
-
-
-
http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=14399
Den her tråd lærte mig at gøre det i paint. Det synes jeg var rigtig nemt :D
Den her tråd lærte mig at gøre det i paint. Det synes jeg var rigtig nemt :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Nix, du oploader i den størrelse du vil have, og så for du "koderne" som du skal bruge til at ligge det på forum med :Dannette gregersen skrev:nu kender jeg ikke de to, men er det også et sted, man skal have sine billeder til at ligge??HamsterPigen skrev:Psst! brug tinypic eller billedopload.dk :)
-
nogle fora har en funktion, hvor man uploader billedet som det er på sin computer og så formindsker forummet selv billedet til f.eks. en max bredde på 600 pixels når det ligges op. dermed skal man ikke selv gøre noget ved billedet, men man slipper for de abnormt store billeder på selve forummet, hvor man ikke kan se mere end et hjørne af billedet af gangen, fordi billedet er alt for stort.
men hvor meget arbejde der ligger i at få den funktion ind i phpbb forum som det her har jeg ingen idé om. indtil nu har jeg nemlig kun set funktionen på Vbulletin fora.
men hvor meget arbejde der ligger i at få den funktion ind i phpbb forum som det her har jeg ingen idé om. indtil nu har jeg nemlig kun set funktionen på Vbulletin fora.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-