Jeg har haft et klatrestativ magen til det på det sidste billede, det var godt nok til mine rotter da jeg havde dem, de elskede den Så hvis du har små klatre hamstere er jeg sikker på de vil elske den, jeg har desværre ikke fundet dem siden, og jeg har ikke den anden mere.. øv øvmosegaardmortensen89 skrev:Så opdagede jeg at der var en land og fritid i Holstebro og kom lige til at tage derud og de havde 30 % på nogle gnaverting. Jeg kom selvfølgelig til at købe et par ting :D
Jeg købte to ting for 129 kr :D
Her er det jeg købte :D
Jeg håber mine hamstere bliver rigtig glade for dem :D
Hvad er dit seneste indkøb?
-
Uh, jeg må da i Land&Fritid hvis de har 30% rabat 8-)
Hilsen Julie Rollo
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
-
-
I dag var det meningen, at jeg ville købe 5,1 kg sand til 47 kr., men det havde de ikke. Så jeg købte noget andet i stedet:
Vitakraft Soft-Snack m. oksekød (bare for at se om han så gider det, men nej han spiser det ikke).
Og Vitakraft VitaVerde Nature Fruit m. tørrede bananer og æbler (det smager vist godt efter Hannibal's mening).
Ledte også efter melorme, men det havde de ikke :x
Nu kan han ikke få noget sand, da jeg overhovedet ikke har noget tilbage. Men det må han bare lige leve med i et stykke tid til jeg kommer skal have nyt foder også.
Vitakraft Soft-Snack m. oksekød (bare for at se om han så gider det, men nej han spiser det ikke).
Og Vitakraft VitaVerde Nature Fruit m. tørrede bananer og æbler (det smager vist godt efter Hannibal's mening).
Ledte også efter melorme, men det havde de ikke :x
Nu kan han ikke få noget sand, da jeg overhovedet ikke har noget tilbage. Men det må han bare lige leve med i et stykke tid til jeg kommer skal have nyt foder også.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Uha .. jeg venter stadig på mine seneste indkøb.. er spændt på hvordan jeg får det slæbt hjem fra min veninde xD
Men sidst jeg var ude og shoppe til mine piger købte jeg hundekiks og en FS, FS'en bruger de som foderplads og ikke legetøj , og så har jeg lavet en gammel plastikpotte fra blomster om til en hule som de gemmer sig i.
Men sidst jeg var ude og shoppe til mine piger købte jeg hundekiks og en FS, FS'en bruger de som foderplads og ikke legetøj , og så har jeg lavet en gammel plastikpotte fra blomster om til en hule som de gemmer sig i.
hvor har du købt dem henne? (synes de er knækdyre overalt i DK :? )Laeborg skrev:3x Fauna bokse
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
må man vide hvorfra?
Pia B
ah ja - Kennel Maj er nu et godt sted! :)
og ja - 100,- for en plastkasse er godt nok mange penge :?
og ja - 100,- for en plastkasse er godt nok mange penge :?
Pia B
-