Satomis Kuld H - født d. 29. januar 2013
-
ja det ville ganske enkelt være SÅ lækkert!
HVIS det lykkes, så sætter jeg ALT ind på at Amsterdam får pels i ansigtet igen og så gentager jeg parringen, når Heidi er klar igen :D
Amsterdams pelsudtrækning har nemlig ikke udviklet sig til negativ side siden i lørdags - så jeg håber på at det "bare" har været pelsudtræk af Heidi og det så har kløet og at det har hjulpet med lidt baytrill
HVIS det lykkes, så sætter jeg ALT ind på at Amsterdam får pels i ansigtet igen og så gentager jeg parringen, når Heidi er klar igen :D
Amsterdams pelsudtrækning har nemlig ikke udviklet sig til negativ side siden i lørdags - så jeg håber på at det "bare" har været pelsudtræk af Heidi og det så har kløet og at det har hjulpet med lidt baytrill
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NU tør jeg godt sige at jeg for første gang har fået BEW - for de er stadig fuldstændig uden pigment
og det hele to styk endda! :D
i kuldet er altså:
1 BEW han
1 BEW hun
1 Dom spot hun
den BEW hun bliver hjemme - uden tvivl! min første hjemmeavlede BEW pige skal så meget blive hjemme :D
Så er det lige det hvordan de to andre fordeler sig.
heldigvis virker det til at farmand er ved at komme sig - så når Heidi forhåbentligt bliver klar igen en gang - så gentager jeg parringen i håb om flere BEW! :D
og det hele to styk endda! :D
i kuldet er altså:
1 BEW han
1 BEW hun
1 Dom spot hun
den BEW hun bliver hjemme - uden tvivl! min første hjemmeavlede BEW pige skal så meget blive hjemme :D
Så er det lige det hvordan de to andre fordeler sig.
heldigvis virker det til at farmand er ved at komme sig - så når Heidi forhåbentligt bliver klar igen en gang - så gentager jeg parringen i håb om flere BEW! :D
Pia B
tak :D er utroligt glad for dem - nu har det også taget over et år at få dem :oops: (okay jeg tog et par omveje :oops: )
så er jeg bare spændt på, om det kan gentages :)
så er jeg bare spændt på, om det kan gentages :)
Pia B
-
SÅ er der 5 dages billeder af de små kræ :)
De er allerede godt i gang med at få fine små dun over det hele og udvikler sig rigtig pænt
BEW han - Satomis Karlsvognen - Reserveret til Ane (så bliver han nemlig dejligt tæt på, hvis jeg skal bruge ham til en parring eller to )
BEW hun - Satomis Cassiopeia - hun bliver hjemme :oops:
Dom spot hun - pt. står hun som reserveret
og så er der lidt flere herinde: http://hamster.satomi.dk/kuld-h-5-dage/
De er allerede godt i gang med at få fine små dun over det hele og udvikler sig rigtig pænt
BEW han - Satomis Karlsvognen - Reserveret til Ane (så bliver han nemlig dejligt tæt på, hvis jeg skal bruge ham til en parring eller to )
BEW hun - Satomis Cassiopeia - hun bliver hjemme :oops:
Dom spot hun - pt. står hun som reserveret
og så er der lidt flere herinde: http://hamster.satomi.dk/kuld-h-5-dage/
Pia B