Sylvester (og lidt Pip)

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
burrus

Sylvester (og lidt Pip)

Indlæg af burrus » 3. feb 2013 19:38

her i dag skulle de to små drenge jo vejes og da de så var vågen tænkte jeg, at jeg kunne prøve at sætte dem sammen igen...
Og det var totalt succes - de to drenge ligger nu inde i hulen og bobler sammen !love!  måske de alligevel har savnet hinanden!  men nu er Pip og blevet større end Sylvester, så måske det gør forskellen  :D

jeg sku tage lidt billeder af Sylvesters fjæs i håb om at få ham farvebedømt af nogle "kloge finnere"  :lol:   så dem får I lige lov til at se også  :mrgreen:

Tittebøh
Billede
Billede

Hvad? træuld er sidste mode blandt robo'er!  8-)
Billede

uhm madskålen!
Billede

Sylvester og Pip  :)
Billede

pænt godnat igen!  :)
Billede

og nogle af billederne lider under, at jeg brugte et gammelt SD kort  :?   det skal nok bare snart smides ud, for det er alt for langsomt til at give billeder af ordentligt kvalitet
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 3. feb 2013 19:56

Hvor er de smukke :D
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

burrus

Indlæg af burrus » 3. feb 2013 19:59

og Jonas - efter du har haft fat i Sylvester her sidste weekend, så er han blevet næsten helt håndterbar  :shock:   :D  

godt nok gik du under navnet "hamsterdræberen" den lørdag - men Sylvester havde du altså en god effekt på!  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 3. feb 2013 20:03

hehe.. Hamsterdræberen skræmmer dem til at være tamme  :lol:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 3. feb 2013 20:04

Hvor utroligt :D
Jeg er helt vild med robo'er, men det er desværre en art jeg ikke har plads til lige nu :-/
Hilsen Jonas Læborg

burrus

Indlæg af burrus » 3. feb 2013 20:04

mosegaardmortensen89 skrev:hehe.. Hamsterdræberen skræmmer dem til at være tamme  :lol:
nååå det var det der skete  :lol:  

så sku han også have haft fingrene nede ved Pip!  :lol:
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 3. feb 2013 20:06

Laeborg skrev:Hvor utroligt :D
Jeg er helt vild med robo'er, men det er desværre en art jeg ikke har plads til lige nu :-/
det har jeg i teorien heller ikke, men jeg finder pladsen til dem  :oops:   og de to drenge er nu lidt for søde til ikke at have plads til dem  :D
Pia B

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 3. feb 2013 20:10

Nu skal i være søde ved mig! :cry:
burrus skrev:
det har jeg i teorien heller ikke, men jeg finder pladsen til dem  :oops:   og de to drenge er nu lidt for søde til ikke at have plads til dem  :D
Hehe så du mener at et af mine tomme bure næsten bliver nød til at være et robo bur? :lol:
Hilsen Jonas Læborg

burrus

Indlæg af burrus » 3. feb 2013 20:11

Laeborg skrev:Nu skal i være søde ved mig! :cry:
burrus skrev:
Hehe så du mener at et af mine tomme bure næsten bliver nød til at være et robo bur? :lol:
jeg kan i hvert fald ikke se problemet - tomme bure er PERFEKT undskyldning for at få en lille sød robo :D
Pia B

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 3. feb 2013 20:18

Hehe det kan der selvfølgelig være noget om - så er spørgsmålet bare om Jannie mener det er en lige så god undskyldning :lol:

Regner du stadig med at skulle have et par kærester hjem til de smukke drenge? :oops:
Hilsen Jonas Læborg

burrus

Indlæg af burrus » 3. feb 2013 20:30

måske - det kommer lidt an på hvad Veera kommer med af gode bud på hvad ham Sylvester er...  og også om de bliver ved med at enes... for hvis de nu pludselig ikke vil enes igen, så vil jeg i hvert fald nok have en veninde hjem til Pip :)
Pia B

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 3. feb 2013 20:43

Laeborg skrev:Nu skal i være søde ved mig! :cry:
Hehe.. Så må du holde op med at sparke til bøtter og skade hamstere :tunge:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 3. feb 2013 21:13

burrus skrev:måske - det kommer lidt an på hvad Veera kommer med af gode bud på hvad ham Sylvester er...  og også om de bliver ved med at enes... for hvis de nu pludselig ikke vil enes igen, så vil jeg i hvert fald nok have en veninde hjem til Pip :)
Du må endelig sige til ihvertfald, for så vil jeg overveje om et af burene ikke kunne rumme et par robo'er :P
Hilsen Jonas Læborg

Låst